9.BÖLÜM

4.9K 298 46
                                    

Medya: Alex

Hava alanında Selin'i bekliyordum. Selin benim çocukluk arkadaşımdı. En iyi arkadaşım olduğu gibi kardeşim gibiydi, zaten dediğim gibi çok benziyorduk, ikiz bile sanıyorlardı bizi. Selin esmer güzeliydi resmen, bir bakan bir daha bakıyordu ona çok enerjik ve biraz da çılgın biriydi. Hatırlıyorum da ne kadar çok başımız belaya girmişti.Tatlı tebessümü hiçbir zaman dudaklarından eksik olmazdı.Rüzgar Selin'i tanıyordu ama ona söyleyince tanımamış ya da hatırlamamıştı, Ulaş ise hiç tanımıyordu.

Herşeyi beraber yaşamıştık, ağlamalarımız,gülmelerimiz ve en önemlisi saçmalıklarımız çocukluğumuzdaki en iyi anılarımızdı. Babası polis olduğu için tahini Mersin'e çıkmıştı. Ayrılmamız çok zor olmuştu, giderken ne kadar ağlamıştık. Hayatımdaki en değerli varlığımdı o, her zaman beni desteklerdi ve yanımda olurdu. Bu yüzden de çok heyecanlıydım. En son 2 yıl önce görüşmüştük, çok özlemiştim onu. Tabiki konuşuyorduk, Skype'tan görüntülü de konuşuyorduk. Ama yetmiyordu işte. Yüz yüze görüşmeden özlemimiz gitmiyordu.

Hava da ılık bir esinti vardı, salık olan saçlarım uçuşuyordu. Biraz erken gelmiştim, 15 dakika felan. Başımı kaldırıp gökyüzüne baktım, hafif bir tebessüm peydahlandı yüzümde, içimde hem özlem hem de heyecan vardı. Heyecanımın sebebi hem Selin'i görecektim, hem de bu özel numaranın kim olduğunu görcektim. Beklerken yanımda birisi durdu. Kim olduğunu görmek için o tarafa doğru döndüm. Sarı saçlı, mavi gözlü çok yakışıklı bir yüz gördüm.

"Hello! My name is Alex. What is your name?"

(Merhaba benim ismim Alex. Senin ismin ne?)

"Who are you?"

(Sende kimsin?)

"I come from Germany. Are you Turk?

(Ben Almanya'dan geldim. Sen Türk müsün?)

"Yes, why?"

(Evet, neden?)

"Can we travel İstanbul?"

(İstanbul'u gezdirir misin?)

Bu turist de nerden çıktı? Aklıma bir fikir geldi. Yüzümde sinsi bir gülüş belirdi. Biraz şakadan birşey olmazdı. Kırk yılda bir turistle karşılaşıyordum, bunu değerlendirmek gerekir değil mi?

"Okey."

(Tamam.)

Deyip kolundan çekiştirdim. O da şaşkınlıkla bana bakıyordu. Önce telefonumdan oynak bir şarkı açtım. Eline tutuşturdum. Bir saattir, arkadan bize bakıp sırıtan turist arkadaşlarını yanıma çağırdım ve yeşil gözlü çok yakışıklı olan ama yüzü çok tanıdık olan birisiyle göz göze geldim. Göz göze gelince onunda yüzünde sinsi sanki birazdan her şey açığa çıkacakmış gibi bir gülüş belirdi . Onu takmadan gelen kişilerle birlikte çantamdan bir mendil çıkarıp , diğer sarı saçlı kahverengi gözlü kızın eline tutuşturdum. Serçe parmağımı kaldırarak herkese nasıl yapılacağını gösterdim .Halay başına geçip çantamdan diğer mendili çıkarıp kolumu kaldırdım ve elimde sallamaya başladım. Kız da bana ayak uydurup sanki biliyormuş gibi mendili sallamaya başladı.

Gizli Numara Mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin