Fredag//
OBS: Jeg har valgt at drengene(M&M) ikke skal være så meget player!!!
Husk at trykke på den lille stjerne, det gør kun mig glad.
Undskyld hvis der stavefejl.Jo altså, det er at jeg godt kan lide en, og det er.......
".... Det er en der dreng, der hedder Håkon" siger han rødmende. Mit sanker lidt, jeg troede at han var forelsket i mig, pyha."Går han her på skolen?" Spøger jeg. "Ja, han går i 2G" Siger han, jeg nikker. Ingen af os siger noget, så det bliver akavet stemning. Før han rømmer sig og siger "ses" og går så ind på skolen igen.
Jeg vælger at gå hen til mit for at hente mine biologi bøger. Men den lorte lås gider ikke at åbne, besværlig satan man. Jeg mærker at nogen stiller sig bag mig, og hvisker noget til mig i øret. "Har du brug for hjælp, babe?" Siger lille Martinus, ej okay han højere end mig men whatever.
Han tager fat i låsen og låser den op, hvor fanden ved han min kode fra lille stalker. "Tak" Mumler jeg, "Du kan altid takke mig, når vi tager en tur i sengen" Siger og blinker, og vender mig om så jeg er mellem skabet og ham.
Jeg kan mærke han åndedrag, og han kommer tætter og tætter på. Da hans læber berører mine læber, starter der et cirkus af fyrværkeri i min mave. Først kyssede jeg ikke med, men jeg kunne ikk lade vær med at kysse med lige pludselig. Hans D E J L I G E læber der røre mine
Da han trækker sig, mærker jeg lige at jeg har kysset en af verdens største player. Nej nej nej.....
MARTINUS' POV
Jeg står helt tæt end til Ella, og kigger ind i hendes smukke øjne. Ja jeg er en player, men det kan jeg ikke være overfor Ella. Hun er noget specielt ikke som alle andre mulige duller, jeg har ordnet. Jeg tætter og tætter på hende, hun bare så smuk. Jeg lukker mine øjne, og lader mine læber røre hendes.
Jeg mærker at der nogen der holder fest i min mave. Jeg tror at jeg kan lide hende, men jeg ved også at Marcus også kan det. Så jeg må hellere få snakket med ham. Jeg trækker mig, og ser smilende på hende. "Vi ses babe" Siger jeg, og går. Da jeg vender mig om ser jeg hun står og rødmer.
"Marcus?" Spørger jeg, da vi kommet hjem, "Jaer" svarer han ligeglad. "Kan vi ikke snakke om noget" siger jeg. Han nikker og vi går på mit værelse. "Hvad var det du ville snakke om?" Mumler han, højt nok til at jeg næsten kan høre det hele. "Ella" svare jeg kort, "Hvad er der med hende?" Spørger han og kigger mig i øjnene.
"Vi ved jo begge godt at vi begge vil have hende. Men skal vi lade hende vælge, hvem hun vil have? Men vores venskab og karriere skal ikke gå i stykker af det!" Siger jeg. "Okay deal" svare Marcus hurtigt.
ELLAS POV
Mig og pigerne er lige kommet hjem fra skole. Så nu skal vi hygge end til at vi skal gøre os klare til fest. Jeg har valgt at vi skal se romantisk film, fordi jeg E L S K E R dem alt for meget. Og skal vi hen på MacD og æde os fede. Og så skal vi gøre os klare til at komme på fest.
Yaaay, vi skal se Grease(Hvis du ikke var set den, så skal du se den!!) Det er en af mind yndlings film. Vi sætter den igang, godt omgivet af popkorn og slik, vi er da bare sunde.
Vi er på vej til MacD nu, for at æde os fede. Men da jeg træder ind på MacD, ser jeg person som jeg tror, at jeg er forelsket i. Han sidder der snaver en eller pige......
_____
Kapitel 6
Hvem tror du det er??
Husk at dele min bog!!
Vote og kommenter:))Møsss fra Lærke<33
ESTÁS LEYENDO
Fucking Gunnarsen - M.G
Fanfic!Danish¡ Ella skal rejse fra Danmark og helt til Trofors, Norge. Hvor hun møder de norske popstjerner Marcus & Martinus. Hun hader dem så inderligt meget. Men bliver hun ved med det? Eller sker der noget som forandrer det hele? Forelsker hun sig i n...