Gizemli 2.Bölum

204 13 4
                                    

Miley in azından:

"hey orda kim var?" Diye bagırdım ancak ses soluk yoktu. Gercekten cok korkuyordum.Tekrar bagırdım.Bu sefer bir ses duydum bu ses aynı Justin in sesiydi şarkı mırıldanıyordu.Yanına gittim ancak görduklerime inanamadim.Nolmustu ona bole ? (telefondan yazdigim icin yannis yaziyorum kusura bakmayin asdfg) Eski giysileri dagınık saclari.Saclari onu tatlı gosteriyordu.Ancak hala anlayamamistim ona bole noldugunu.

Birden Katy nin bagirmasiyla irkildim.

Katy nin azından:

"Hey miley!" Diye bagirdim.Miley in yanindaki o tatli genc cocukta kim? Olamaz !!! Bu justin mi yoksa ?

Olan biteni ogrenmeliyim.Kosarak Miley in yanina gittim.

"Miley kim bu cocuk noluyor burda" dedim.Miley bana sakince yaklasti kolumdan tutup beni buyuk bir agacin yanina goturdu "Katy sakin ol o justin senin ilkokul askin hatirladinmi " Evet onu hatirliyordum ama cok deismisti gozlerime inanamadim gercekten bu omuydu o cok deismisti.

Justin in azından:

Burada noluyordu hala noldunu cozemedim bu 2 kizi hatirliyorum.Evet evet hatirliyorum.Miley ve Katy katy bana ilkokulda asikti ancak ben mileyi seviyordum.

miley ile katy cok iyi dosttu kardes gibilerdi.Ancak ben mileyi seviyordum.

ona cikma teklifi etmistim.Ancak o bunu kabul etmek istemiyordu.

Katy kaybetmekten korkuyordu.Ama ben sevdigim kizdan vazgecmem.

Katyden gizli iliskimiz basladi.7. sinifa kadar iliskimiz bitmedi.

Ancak 7. sinifin sonunda Katy bizim beraber oldugumuzu ogrenmisti ve katy mileyle olan arkadasligini bitirmisti.Miley sonra benden ayrilmisti.Bende bu uzuntuyle bizim catida bulunan eski helikoptere binip kacmistim.Sonrada buraya dustum

HAYATIMIN GÜNLÜGÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin