S-a intamplat repede, nu pot sa zic ca am vrut-o neaparat... Dar s-a intamplat.Ma bucur ca s-a intamplat... Desii sufăr, ma bucur ca s-a intamplat... Desii plâng,ma bucur ca s-a intamplat... Acum am amintiri... Am trăiri... M-am maturizat ... M-am schimbat ... Si da, Din cauza ta!
Vara anului 2017.
Sfarsit de an scolar... Totul e bine, sunt lăudată , apreciată , premiată , mândră de mine... Stau in tribună si mai arunc cate o privire catre sala imensa plina de părinti care asteapta sa isi vada copii pe scena.. ca sa poata fi mandrii de ei!
Stau cu buchetul in mana , privind in jos si gandindu-ma... "Vara e lunga, oare se va schimba ceva?". Asta fara sa stiu... Ce v-a urma, ceva ce imi v-a schimba radical viata , ceva uimitor si uluitor.. prima iubire...
Gândurile imi sunt întrerupte de dna. Dirigintă care acum ne atentiona să ne aranjam in ordinea premiilor pentru ca urmăm noi. Cu buchetul in mana si capul plecat ma pun in capul rândului.
Apoi imi aud numele! Păşesc cu capul plecat pana langa dirigintă. Incerc sa imi astern un zâmbet destul de fals pe fata si apoi ridic privirea... Sala plina de oameni aplauda. Zambea. Râdea .. Din cauza mea! Eram prima din clasa si doar părintii catorva eleve ma privieau invidiosi din primul rand. Invidia asta ma nimicea. Eu eram o persoana pasnică si vesele.. nu voiam raul nimănui... Ma priveau adânc în ochi.. Si invidia lor ma pătrundea tot mai tare. Parca cineva imi infigea niste săgeti in inima.. Era urat, groaznic , insuportabil.... Of, of.. viata asta.
Dupa urmatorii premianti, multumim dirigintei si ii inmanam buchetele de flori si ii urăm toate cele bune sperând să dăm de ea in urmatorul an scolar , la fel de vesela, bună si linistită precum o stiam noi..Dupa premiere eu si cateva colege aveam un gand! O seara a fetelor! Primind permisiunea tuturor părintilor din gaşca noastra, fugim rapid catre prima pizzerie cu locuri disponibile pentru a ne organiza planurile. Toata dupămasă am ras, am glumit si ne-am spus traznai din tot anul scolar... De fapt, eu am ascultat traznaile celorlalte fete... Eu nu facusem nici una... E ceva ineregula... Eu eram concentrată pe invatatura si la scoala si acasa.. acasa, ba in plus aveam presiunea stresului părintilor atintita pe mine... Eram diferita.. Eram o tocilara.. Dar inca aveam prieteni si eram apreciată de unele persoane .. situatia se intrautatea tot mai tare...
La sfarsitul zilei stabilisem ca petrecerea sa aiba loc peste o saptamana la una dintre colege, care urma să fie singura acasa... Aceasta petrecere trebuia sa fie cea mai tare, frumoasa, amuzantă , nebună petrecere din viata noastra.. Eram organizate si stabilite.. nimic nu ne putea strica planurile!
Eram distrate rau de tot, ne făcusem un grup pe care sa putem vorbii pentru a stabili totul legat de petrecere. Fetele facura grupul si ma adugasera si pe mine. Telefonul meu era acasa. De abia asteptam sa ajung si sa pot striga cat ma tin plămânii ca a venit vara.
Seara ne-am luat rămas bun... Cel putin eu de la ele. Ele mersesera intr-un club/pub. Asa ceva nu ERA de mine.. Ma indrept spre casă. Autobuzul era plin si era mare înghesuială. Intr-un final ajung acasa. Totul era bine si frumos. Era Vara si era vacanta... O vacanta lunga si frumoasa ce nu v-a schimba nimic la mine! Asa credeam eu.....# capitolul 2 ---> "băutura, chestii trestii" O petrecere cu peripeții.. Adevăratii prieteni
De la _necunoscuta_
Asta este o carte care imi descrie viata si schimbarile radicale. Sper sa o cititi cu placere si sa imi da-ti un followe❤❤
CITEȘTI
Because of you!
Roman pour AdolescentsS-a intamplat.. intamplator... M-am indragostit întâmplător... Dar iti spun un lucru,nu te iubesc întâmplător! ***************************************** Din cauza ta am atatea probleme acasa! Din cauza ta m-am saturat de viata! Din cauza ta am ascu...