Reggel van...felkeltünk és már a kocsi a ház előtt állt, ami csak arra várt hogy beüljünk és indulhasson.
Aznap nagyon borult volt az idő, sötét felhők lepték el az eget. Az eső is elkezdett szitálni, amint beültünk a kocsiba, mintha ő sem akarta volna hogy elinduljon velünk a táborba. De végül csak elindultunk és Hunorral, egész úton szavak nélkül beszélgettünk, a tekintetből olvastuk egymás gondolatait...ez afféle iker szokás, ez nem az első alkalom volt . Hunor nagyon elszánt, minden áron a szökés mellett volt , még én....hát....féltem. Viszont a cserben hagyás nálunk sosem volt divat, ezért muszáj volt elhatározni magam megjobban..meg kell csinálnom!!!
Rohamosan közeledett a kanyar, a kocsiban 6 másik társunkkal ültünk, de mintha ott sem lettek volna, fagyott volt a hangulat. Mindenki szótlanul ült és meg csak a levegővételük sem látszott....szó szerint fagyott volt a hangulat.
Már a kanyar olyan közel volt, hogy készülnünk kellett az ugrásra.
Elkezdtem számolni;
-3
-2
-1
És Hunor ugrott először. Az utazó társaink felkapták a fejüket Hunor ugrásának láttára és mielőtt én is ugorhattam volna, megragadták a kezem, a földre rántottak és megvertek. Mintha csak a terv része lett volna. Egyre gondolt mind a 6 társam....és egyet is csináltak.
A következő emlékem már a gyengélkedőröl van, mert ájulásig ütöttek. Nem tudom mit mondtak el abból, ami a kanyarnál történt, de csak remélni tudom, minél kevesebbet...nem szeretnék büntetést kapni. De a legnagyobb probléma mégsem az hogy én itt vagyok, hanem hogy Hunor máshol van.
Ki tudja egyáltalán eljutott-e a bunkerig...és mivan ha nem?
A szüleinkhez vissza már csak nem mehet.
És ekkor hallottam valakit közeledni. A nővér volt az. Én eljátszottam, hogy még mindig ájult vagyok, hátha elcsípek valamit, amit nem mondana, ha tudná, hogy ébren vagyok. És milyen jól tettem....Kop-kop
Dörömbölt valaki az ajtón. A nevelőm volt az, mint később kiderült.
- Javult az állapota? - kérdezte
- Sajnos még semmi változás, uram.
- És tudjuk mi történhetett ?
- A fiúk akikkel jött, azt állítják, hogy az ikertestvére lökte fel...ugyanis neki van egy ikre, de ő nem érkezett meg a táborba. Elszökött...és úgy vélem akkor kapta az ütéseket, amikor testvére szökéset próbálta megakadályozni.
- A szökevényt megkeressük és idehozzuk, ha megszökött az büntetéssel jár!!!!!
- A törvény az törvény,.... de lassan mennünk kéne, pihennie kell. -fejezte be a nővér.
És ekkor kiléptek a szobából. Én kétségek közt maradtam...., de legalább választ kaptam a kérdésemre. Rólam nem tudnak semmit, Hunorrol viszont túl sok mindent....
VOCÊ ESTÁ LENDO
A felszín alatt
FantasiaHolnap lesz a születésnapunk, elérjük a kort, amikor elválasztanak bennünket a családtól. A legrosszabb dolog ami következhet, az bekövetkezik. Illetve bekövetkezne, ha nem lenne egy tervünk, ami zsákbamacska.....kockázatos, de sikerülhet. Én és az...