Galų gale mes išsirinkome žiūrėti "A walk to remember". Man šis filmas labai patiko! Visą laiką mes visi sėdėjome susėdę ant didelės Zayn sofos. Kas man buvo kiek keistoka, kad Niall mane laikė savo glėbyje. Aš tam tiesiog nesispiriojau. Tačiau kas buvo dar keisčiau, kad Zayn visą laiką mus stebėjo.
Jo žvilgsniai vertė mane jaustis kiek nepatogiai. Po šio filmo nutarėme dar pažiūrėti siaubo filmą. Filmo metu aš užmigau Niall glėbyje. Atsikėliau kai visi jau buvo išėję, Zayn mane žadino.
- Nori likti pas mane? Ar eisi namo?- jis paklausė, jo plaukai buvo susivėle, tai atrodė taip gerai ant jo.- Kiek valandų?- užkimusiu balsu pasakiau aš.
- 00:24
- Nežinau jei neprieštarauji- pažiūrėjau į jį klausiamu žvilgsniu.
- palauk manęs, aš tuai.- po kelių minučių jis nusileido su savo maikute.- imk, eik persirenk, tualetas antrame aukšte, po kaire pirmos durys- aš nieko nesakiusi nuėjau ir persirengiau. Persirengusi nusileidau į apačią, ten Zaynas buvo prie telefono. Jis pakėlė galvą į mane, ir peržvelgė nuo galvos iki kojų. Tai privertė mane jaustis nepatogiai.- Greita tu. Nori miegoti pas mane kambaryje ar svečių kambaryje?- Zaynas baigęs mane nužiūrinėti tarė. Manau aš jausčiausi nepatogiai miegant prie jo. Tad pasirinksiu svečių kambarį.
- Manau svečių kambaryje.
- Gerai einame parodysiu.- aš nusekiau paskui jį. - čia svečių kambarys, o čia - parodė į priešais esančias duris- mano, jei ko reiks ateik.
- Labanakt tada.
- Mhm- nemandagus jis... Įėjus į kambarį , gražiai įrengtas. Miegas manęs jau nebe ėmė. Tai aš atsigulus dar pabuvau prie telefono. Kai jau akys pradėjo merktis, aš padėjau savo telefoną į šoną. Vos įsitaisiusi patogiau panirau į miegą...***Rytas***
Ryte pramerkusi akis iš pradžių nesusigaudžiau kur esu. Tik po kurio laiko susipratau, kad esu pas Zayn namuose. Persirengiau į savo drabužius ir pasiklojau lova . Po kiek laiko as nusileidau į pirmą aukštą. Vaikščiojau kurį laiką po namus kol radau Zayn. Jis sėdėjo virtuvėje ir gėrė kažką. Jis į mane pažiūrėjo ir toliau nusisuko, nieko nesakęs.
Aš panašiai irgi pasielgiau. Susirinkau savo daiktus ir išėjau. Grįžusi namo iškarto griuvau į lovą ir vėl panirau į sapnų karalyste.
**Vakare**
Atsikėliau nuo nerimstančio telefono skambėjimo.
Visos žinutės buvo nuo Zayn. Kiek nustebau, juk jis ryte nei nepasisveikino.
Seniausia žinute buvo prašyta prieš kelias valandas.'Ruoškis, Po kelių valandų varom į vakarėlį. '
'Neignoruok nes po to pasigailesi'Gal jis turi pykčio problemų ar ką?
'TURI 5 MINUTES'
Nekreipiau dėmesio ir toliau atsiguliau.
Pagulėjusi kelias minutes išgirdau prie savo lango krebždėjima. Į tai nekreipiau dėmesio. Pajaučiau šalto vėjo gūsį.
- Ką aš tau rašiau?- aš pašokau iš lovos ir pasižiūrėjau lango link. Prie lango stovėjo įpykęs Zaynas.
-Kaip tu čia patekai?
- Rimtai? Tiek laiko ignoruoji, nieko neatrašai?
- Dink iš mano kambario, ryte tu ne ką geriau elgeisi.
- Nedingsiu kol nesusiruoši ir neisi su manimi.
- Ir kodėl turėčiau?
- Nes aš taip pasakiau - mane jau Zaynas nervina
- Žinai ką?
- Nu ir ką?
- Aš nesu kažkas kam pasakei kažką kur aš tau duodu ar padarau.
- Man nusispjauti - gerai, jis jau ant manęs surėkė. Aš susinervinus nuėjau spintos link ir rinkausi ką rengsiuosi. Visą tą laiką aš jaučiau jo žvilgsnį... Pasiėmusi trumpus džinsinius šortukus ir croptop'a nuėjau į savo vonios kambarį persirengti. Išėjusi Truputuka pasidažiau.
- Tau viso to nereikia- jau ramiu balsu tarė jis.
- Atstok- dabar jau aš buvau pikta. Baigusi atsistojau ir ėjau durų link. O Sati pradėjo mane sekti iš paskos.- kur tu?
- Einu.
- Neee, pro langą atėjai tai pro langą išeik. - jis suurzge, tačiau manęs paklausė. Išėjusi iš kambario pasiėmiau mamos mašinos raktelius, aš tikrai su tuo nervų kamuoliu nevažiuosiu bendra mašina. Kai išėjau jis jau laukė atsirakinau mašina, kai norėjau jau lipti į mašiną Zayn man užstojo kelią.
- Kur tu?
- Na, su tavimi nevažiuosiu bendra mašina.
- Ir kodėl gi?
- O kodėl turėčiau? Lipk į savo mašina o aš važiuosiu paskui.- kad ir kaip nenorėjo, tačiau jis sutiko. Nors buvau mašinoje girdėjau kaip smarkiai jis trenkė savo mašinos durelėmis. Mes abu issukome is mano gatvės. Štai prasideda...Naaaaaa... Ką manote apie naują dalį? Man labai svarbios jūsų nuomonės. Kas kiek laiko norėtumėte kad kelčiau naujas dalis? Žinau kad ši dalis trumpa... Tačiau ateityje stengsiuosi kelti ilgesnias.... Taip pat ką norėtumėte perskaityti kitose dalyse?❤❤❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Is It Done, Lietuviskai (Z.M G.H)
RomanceGigi- eilinė mergina Zayn- eilinis vaikinas kuriam nusispjauti į teisykles Jie - skirtingi zmones, kurie atsitiktinai susitiks ir po truputį pamils viena kitą Gigi persikraustys į Londona, ir sutiks jį Zayn Malik, kuriam nusispjauti į viską, išpradž...