BesteÇağla Gencay: Arkadaş grubunun en aklı başında, en mantıklı düşünene bireyi. Arkadaşlarına her sahip çıkmaya çalıştığında kafayı yeme raddesine gelse bile arkadaşları onun zayıf noktası.
BATUHAN ŞAHİN: Mc. Enişte bey sessiz sakin gözükür ama insanı iki dakikada çığrından çıkarır. Ha bide Bestenin sadece Bestenin bir tek Bestenin.Eylül Deniz Çakıl : Kimin ne düşündüğünü umursamayan, bu yüzden çoğu zaman azar yiyen ama her zaman içindeki çocuğa iteat eden arkadaş grubun kaçığı.
Esin Aydoğan: hani her arkadaş grubunda vardır ya böyle herkes bakıp bakıp "Allah'ım bizde aldığın bütün güzelliği bu kıza mi verdin?" deriz hah işte Esin bu kitapta o rolü üstleniyor. Sarı saçları, gözlükleri ve çilleri ile tam bir tumblr girl.
Gülcan Akdeniz: herkesten az çalıştığı halde bütün notları mütüşlü olan. Hem güzelliği hemde inekligi aynı anda idare eden bir kız hayal edin güzelliği ile baş döndürürken onun hayali okumak. İşte o kız Gülcan Akdeniz.
Barış Karabaş: Arkadaş grubunun eniştesi mesele biriyle sevgili olup olmaması değil onun enişte olmasının tek engeli Doblosu olmaması ama onun içinde çözüm yolu hazır Barış 18 yaşına gelince aralarında o zamana kadar para toplayıp Doblo alacaklar şimdi sadece bir hayal tabi ama.
Tunahan Ateş: cırtlak sesli sarışınımız için güzel kız olsun bir yıl şu vermeyin gıkı çıkmaz. Ama bu kızlarında hoşuna gitmiyor değil hani. Arada arkadas cevresindeki kizlar bile donup baksada hepsi bu konulari şakaya vuruyor.
Berke Bullu: söyle birşey hayal edin yakışıklı ile uzaktan yakından alakası yok ama giydiği kıyafetler, ayakkabılar, ceketler derken cool bir çocuğa dönüşüyor. O bu kitabın iconu.
İrem Bağla: Nasıl anlatsam ki şimdi? Çünkü kendi bile bilmiyor nasıl biri olduğunu. Biraz çapkın gibi ama ilk defa hayatının aşkını bulduğuna inanıyor hoş ger sevdiği çocuk ta aynı şeyi söylüyor ama.
Uğurcan Çakıl: Eylülün kuzeni ve aynı zamanda çocukluk aşkı. Eylül onun zayıf noktası 24 yaşında olmasına rağmen Eylülün arkadaş grubunun üyelerinden biri.
Sadem Özmen: Ortalıkta pek dolaşmaz kimseye öyle çok gözükmez ama bir yetenek abidesi. Çoğu muzik aletini çalıyor ve bunun için ekstra bir çaba bile harcamıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VELED-İ MEMNU ~texting~
Teen FictionBir arkadaş grubu düşünün kim kime aşık, kimin eli kimin cebinde belli değil. Evet evet biz ergenlik hormonları halay çekerken etrafında gördüğü her karşı cinse ilgi duya bilme potansiyleine sahip insanlariz yani biz sizin icinizdeki ergenleriz.