5. Întâlnire pierdută

6 6 2
                                    

Sunetul telefonului mă trezeşte din micul meu somn.
Primisem un mesaj de la Edward.

De la Edward
12:30

Erin , poţi să-mi ţii locul şi pentru următoarea săptămână? Am o problemă de familie, te anunţ eu cât va dura. Aştept mesaj pentru confirmare.

Eram puţin derutată. Încă o săptămână în minus pentru finisarea şi single-ului.  Rihanna nu va fi prea bucuroasă, însă nu îl pot refuza pe Edward.
Poate voi face cu rândul.

"Fireşte, totul pentru a-ţi fie mai uşor! "

Rămân puţin cu gândul la program, va fi puţin mai aglomerat săptămâna asta. Poate că voi anula întâlnirea, chiar dacă  am aşteptat un an.

Rihanna vine,  mergând amândouă în studio.
A rămas doar de ascultat piesa şi de adăugat alte instrumente muzicale pe fundal.

-Cred că i-ar mai trebui o trompetă.

-Poate. Dar mi se pare că e de ajuns o chitară,  pentru ritm si bas. -explică ea.

Dau din umeri,  încercând toate opţiunile, rămânând una bună. Cea cu trompeta.

-Sună demenţial! -spune Rihanna, te pricepi.

-Nu sunt expertă,  dar mă descurc. Totuşi, şi banii mă avantajează, puţin. Sau poate puţin mai mult. - spun lăsând ochii în pământ.

-În ce vrei să-i investeşti? -mă întreabă 

-Într-un caz caritabil. O să investesc banii într-o operaţie. -nu dau eu prea multe amănunte.

Rihanna zâmbeşte, bătându-mă pe umăr.

-Nu ţi-e foame? -mă întreabă

-Puţin.

-Hai să mănâncăm.

-Nu pot, trebuie să-i tin locul lui Edward. Uite câte hârtii!

-Stai liniştită,  oricum mai ai puţin şi ieşi.

Mă las convinsă de Rihanna,  plecând cu ea la restaurant.
Aşteptând chelnerul, Rihanna pleacă la baie.
Îmi îndes ochii în meniu, aşteptând-o .

Au trecut 10 minute iar ea nu a venit.

Câteva momente mai târziu, îşi făcu apariţia înapoi la masă.

-scuze de întârziere, a trebuit să dau un telefon urgent.

Ne dăm comandă,  aşteptând, acum, mâncarea.

După ce ne săturăm,  decid să plec acasă.
Stăteam şi mă gândeam, oare de ce încă o săptămână liberă? Vreau şi eu mancat o zo pentru întâlnire.

Parchez maşina, intrând în casă,  fiind aşteptată, nu tocmai plăcut,  de Scott.
Pernele de pe canapea erau în bucătărie, scaunele dărâmate. Aici a fost un tsunami sau Scott?
Pe covorul meu alb din living, CINEVA....  s-a scăpat.

-Scott, băiat rău! -spun arătând cu degetul, el lăsându-se pe burtă.

Se duce în bucătărie,  aducându-mi un plic...ud.

-Ce-i asta? -întreb eu, la care el latră.

Deschid,  citind anunţul.

'Trupa tunetul îşi caută o solistă nouă. Riven, fosta solistă a suferit o operaţie, fiind anunţată că nu mai poate cânta.
Chad, Melania şi Matt încep căutările! Poţi fi tu solista trupei! Sună doar la numărul afişat.Mult succes! '

Cântec pentru doiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum