12. Fejezet

161 14 4
                                    

Ovasó szemszöge

Remélem Yato sikerrel jár és sikerül megmenteni Yukinét. Még mindig alszik. A szemébe egy szőke kósza tincs hajlott amit kisöpörtem majd megcsókoltam. Amikor a szám levált az övéről az arca nyugodtabb lett. Annyira aranyos. Csak ébredj fel.

1 óra múlva se ébredt fel. Úgy döntöttem lefürdök.
Fél óra alatt kész lettem. De ruhát nem hoztam. Na ügyes vagy (K/N). Most mehetsz törülközővel át az egész házon. Magamra tekertem a törülközőt és elindultam a szoba felé. A folyosón nem találkoztam senkivel. Kinyotottam az ajtót de az ágyon nem egy alvó Yukine fogadott.  Az arcom rögvest vörösbe váltott. Szintúgy mint Yukinéé.
Oh...(K/N) csak nem ittfelejtetted ezt? A kezében tartotta a melltartóm.
-TE PERVERZ!-kezdetem kiabálni majd nekidobtam egy kispárnát. A reakciója csak egy mosoly volt. Majd felkelt és elindult felém a ruhámmal a kezében.
-Tessék szivem. Öltözz fel.-odaadta a ruhám, arcon puszilt majd a fülemhez hajolt.-Jól nézel ki!
Erre csak mégjobban belepirultam.

Elmentem felöltözni és visszamentem Yukinéhez.
-Hogy érzed magad?-kérdeztem miközbe odaültem mellé az ágyra.
-Mint aki másnapos. De már nem szédülök annyira. A többiek hol vannak?
-Hiyori suliba. Kofuku és Daikoku pedig munkát kaptak.-Nem akartam neki elmondani Yatot és próbáltam nem beszélni róla de rákérdezett.
-Yato?
-Nem akarlak ebbe beleavatni.
-(K/N)! Mondd el mi történt!-a kezét  a kezemre tette és a másik kezével az állam fogta meg hogy a szemébe nézzek.
-Yato elment Norával beszélni. Ugyanis ő volt az aki megbetegített.
-M-Micsoda?? (K/N) odamegyek Yatónak segítek! Te maradj itt és várd meg Kofukuékat.-felkelt és kezdett el öltözködni.
-Te mi a fenét csinálsz. Még nem gyógyultál meg. Nem szabad odamenned! Veszélyes!
-(K/N)...Yatonak szüksége van rám. Szent kincs nélkül gyengébb! Vigyázz magadra, szeretlek!-ölelt át majd puszit nyomott a homlokomra.
-De...-ezt már nem tudtam befejezni. Elment.
A sírást nem tudtam visszatartani. Most se.

De amint észbe kaptam Yukine parancsának ellenére utána indultam. Mögötte mentem de úgy hogy ne vegyen észre. Fél óra gyaloglás után megláttam Yatot és Norát. Yukine odaért.

Yato szemszöge

-Hozd rendbe Yukinét! Te fertőzted meg! Mit akarsz ezzel elérni!-Nora csak vigyorgott és tudatja velem hogy ő eléri célját és megsemmisíti Yukinét.
-Yato!-hallottam meg egy ismerős hangot. hátrafordultam és Yukine volt az. Mit keres itt?!
-Yukine! Te mit keresel itt! Menj vissza Kofukuékhoz!
-NEM Yato! Használj! Harcoljunk Nora ellen! Sok bosszúságot okozott már nekünk! Neked is! -Yukine határozott volt és harcra kész. A szemei tele gyűlölettel Nora iránt.
-Te, kölyök! Yato fontos számomra! Neki csak a legjobbat akarom, ami abból áll hogy téged megsemmisítelek és majd én leszek az egyetlen szent kincse! Segítek neki ayakashikat ölni. Együtt lehetek a testvéremmel és te ebbe nem gátolhatsz meg! -Yukine egyre dühösebb volt. A köztük levő feszültség hatalmas volt.
NORA!  Mi már nem fogunk együtt dolgozni és nem hagyom hogy megöld Yukinét! Vedd le róla a fertőzést és tűnj el!
-Yato! Ezt nem gondoltam volna. Inkább azt a bajos kölyköt választod mint engem, a hugodat? Fontosabb neked az a kis vakarcs? Yaboku!!!
-Maradj csendbe, Nora!  Nem vagy méltó arra hogy a hugom legyél, az én hugom nem ilyen gonosz, és nem lehetünk már társak sem! -a fejem a földre szegeztem miközbe kiabáltam a szavakat.
-Hát ahogy szeretnéd Yaboku!-Hirtelen Nora megrepesztette a követ amibe Yukine érzelme van. Azzal egyidőben Yukine összeesett.
-NE!!! Ezt nem teheted!
Hirtelen (K/N) rohant oda Yukinéhez.
-Yukine!-szólongatta de semmi.
-Nora, ne tedd ezt! Te nem vagy képes erre!

-NORA! Kérlek....Ne öld meg a szerelmem! Inkább akkor engem.-szipogta (K/N).
-(K/N). Tényleg ezt akarod?-mosolyodott el Nora gonoszan. Ezesetben van egy ötletem. Nem vagy rossz lány, nem lenne szivem megölni téged, de cserébe meg kell szakítanunk a kapcsolatotokat Yukine és a többi barátoddal . -(K/N) hezitálás nélkül felállt majd odament Norához.
-Rendben. Csináljuk.
-(K-K/N).
-Semmi baj Yato. Csak így menekülhet meg a szerelmem.
Miután (K/N) ezt kimondta Yukine ébredezni kezdett.
-Yato, hívd magadhoz Yukinét és vágd el (K/N) kötelékét minden szent kincstől, és istentől akivel csak megismerkedett (K/N)!
-M-Mi!!?? Yato ezt nem tehetjük! (K/N) fontos nekünk! Nekem!
-Yukine....-odament hozzá (K/N).-Ez lesz a legjobb mindenkinek. Szeretlek Yukine. Mindennél jobban!
-(K/N).....én...én nem tudom ezt megtenni!
-Shhhh....Menni fog!-Yukine szorosan magához ölelte (K/N)-t majd megcsókolta-ÉN is szeretlek téged     (K/N)!
-Csináld Yato! -türelmetlenkedett Nora-Csináld most!
-Gyere Sekki!-szólítottam Yukinét, aki kard formájába a kezembe esett. Majd elkezdtem....

Sziasztok itt a kövi rész. Remélem tetszik. A következő az utolsó rész lesz. Puszi! 😘


 Yukine x Reader HUN |Befejezett|Where stories live. Discover now