Emily ve Victoria üniversite öğrencisi iki kızdı. Zorda olsa üniversitelerine yakın bir ev bulmuşlardı. Ev çok eski ve büyüktü. Evlerinden çok uzak olan New York şehrine gelmişlerdi. Hayatlarının geri kalanını normal devam ettirmek istiyorlardı. Ama her şey onların istediği gibi olmayacaktı.
Emily ve Victoria eve yerleşmeye başlamışlardı ev eski olduğu için çok işi vardı. Temizlik, tadilat derken bir haftanın ardından eve yerleştiler. Ev üç yatak odası, bir tane kocaman bir salon ve mutfaktan oluşuyordu. Bir de tavan arsından. Günler, haftalar geçti ev bir türlü ısınmıyor ve pis kokuyordu her ne kadar temizlik yapsalar da o kötü koku gitmiyordu. Haziran ayı olmasına rağmen ev çok soğuktu. Bir cumartesi akşamıydı Emily ve Victoria evde kalıp film izlemeyi tercih etmişlerdi. Emily patlamış mısır yapmak için mutfağa gitti Victoria’da filmi ayarlıyordu. Emily patlamış mısır yaparken arkasında bir soğukluk hissetmişti. Soğuk o kadar şiddetliydi ki iliklerine kadar donmuştu. Arkasını döndüğünde kimse yoktu, buzdolabın kapağının açık olduğunu fark etti bu yüzden üşüdüğünü düşündü. Salona döndüğünde Victoria’da filmi hazırlamış onu bekliyordu. Saat epey geç olmuştu ikisi de odalarına çekildiler uyumaya başladılar. Emily bir ara uykusundan aniden uyandı sanki odada onun dışında bir başkası daha vardı. Emily yatakta iyice doğruldu kapının yanında bir karaltı vardı oda çok karanlıktı tam iyi seçemiyordu Victoria olduğunu düşündü.
“ Victoria sen misin? ” dedi. Cevap yoktu.
“Victoria bu hiç komik değil “dedi. Karaltı iyice yaklaşmıştı. Emily çığlık atmamak için kendini zor tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAVAN ARASI
HorrorKızmış bir hayalet, üniversite öğrencisi bir genç kız. Bu hikayede sadece bir kişi mutlu ayrılacak. Peki ya siz kızmış bir hayaletle karşı karşıya gelseniz ne yapardınız ?