(Multimedia Selim ve Aylin)
Meltem'in sözleri sinir katsayımı kat be kat yükseltirken söyleyeceğim sözler Merve ablanın bakışları sayesinde ağzıma tıkılıyordu. Haklıydı. Bu kadar kişinin arasında rezil olmak istemiyorlardı. Ben de Meryem anneyi ve onu üzmek istemezdim ama Meltem'in söylediklerine karşı ağzımı daha fazla kapalı tutamayacaktım sanırım.
"Bu seni hiç ama hiç ilgilendirmiyor Meltem. Üstelik olmadığı falan yok. Bilip bilmeden saçma sapan şeyler söyleme insanlara. Bizim çocuğumuz olup olmaması burada ve burada olmayan hiç kimseyi ilgilendirmez. Ve ayrıca ben Aylin'le gayet mutluyum. Bunu da kimse bozamaz"
Ne ara geldiğini bilmediğim Selim'in sözleriyle herkesin ağzı kapanmıştı. Hatta Zehra babaannenin bile.
Meltem ağzını açmayı bırak kafasını yerden kaldıramazken benim içim mutlulukla dolmuştu. Ne güzel söylemişti benim diyemediklerimi.
"Güzelim benimle gelir misin bi"
Selim'in bana gülümseyerek söylediği sözle ben de ona karşılık gülümsedim ve Meryem anneye bakarak izin istedim.
"Müsaadenizle"Annem de başını onaylarcasına salladı ve gülümsedi.
Biz kapıdan çıkınca ortamın eski haline döndüğüne dair sesler kulağıma doldu.
"Ne oldu"dedim ve merakla yüzüne baktım.
"Sadece bu ortamdan seni biraz uzaklaştırmak istedim ve ..."
"Ee başka..""Aylin"dedi ve ellerimi tuttu "Seni zorlamak ve üzmek istemiyorum ama bu bebek konusu babamlar tarafından da konuşuluyor şuan. Biliyorum biz .."
Elimle onu durdurdum ve derin bir nefes aldım.
Bu bebek konusu oyle geçici bir konu değildi gerçekten ve ben ne yapmam gerektiğini bilmiyorum."Bunu daha sonra konuşalım mı? Çünkü geçiştirilecek bir konu değil"dedim ve gülümsedim.
"Tamam sen nasıl istersen..He bu arada Meltem'e lafını esirgeme sakın,altta kalma. Senin kim olduğunu artık anlaması gerekiyor."
Onun kaşları çatıkken benim dudağımın kenarı yukarı kıvrıldı."Kimim ki ben"
Sorduğum soruyu ilk başta algılayamadığı için kaşlarını düzeltmedi. Ama sonrasında sırıttı.
"ATAHAN'ların gelini yani Selim ATAHAN'ın karısısın."
Sözleri kalbimi ısıtırken bu adamın beni neden bu kadar mutlu ettiğini de düşünmeye başlamıştım.
"Neyse hadi git içeriye. Ortalığı Meltem'e bırakma..Gerçi"dedikten sonra konuşmayı bıraktı ve gözlerini etrafta gezdirdi.
"Yengem varken biraz zor. Maşallah iki elti birbirinizden farkınız yok"dediğinde küçük bir kahkaha attım. Haklıydı.O babamların yanına giderken ben de misafirlerin yanına döndüm.
Ortadaki konuşmaya dahil olduğumda Meltem'in kaçamak bakışlarını da arada yakalıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİM NEFESİMSİN
RomanceAylin Demirtan...Onun için hayatta sadece ailesi ve kariyeri var. Hayatını mesleğine adayanlardan..Ama gel gör ki töre buna izin vermiyor. Tüm hayatını ve hayallerini elinden alıyor...Sadece töre yüzünden tüm hayatı alt üst oluyor. Tanımadığı bir ad...