(Dit speelt zich af voordat de jongens op de korte tour gingen)
//MAE POV//
Ik kijk in de spiegel als ik in de badkamer sta. Mijn shirt heb ik iets omhoog getrokken en ik kijk naar mijn buik, je ziet natuurlijk nog niks. "Mae" hoor ik achter me en Hobi komt de badkamer in.
Hij staat stil en kijkt naar me via de spiegel "Wat denk je nu?" "Ik weet nog niet wat ik wil" zeg ik en Hoseok komt achter me staan. "Ik wil het houden.. maar jij bent ook belangrijk" mompelt hij en pakt mijn handen vast om mijn shirt weer omlaag te doen.
"Maar hoe willen voor hem of haar zorgen?" vraag ik en draai me om "We hebben allebei een baan, ik wil niet dat ons kind bijna elke dag doorbrengt in de opvang om de hoek" Hoseok doet zijn mond even open om iets te zeggen maar laat zijn hoofd dan zakken.
Ik voel het gewicht van zijn hoofd op mijn schouder "Het spijt me..." mompelt Hoseok en ik hoor een snifje "Je vertrouwde me... en ik-" "Hobi, het is niet alleen jou fout" Ik geef hem een knuffel.
"We hebben allebei een foutje gemaakt, en nu moeten we ermee omgaan. We moeten de keuze maken" zeg ik en aai over zijn achterhoofd. Hoseok komt weer omhoog en kijkt me met waterige oogjes aan "Maar-" "Ssh"
Het is een hele tijd stil en ik voel zijn handen over mijn rug glijden. "Laten we er even over slapen. We hebben nog tijd om te beslissen" zeg ik en leg mijn handen om zijn zachte wangen.
Hoseok knikt en buigt wat naar voren om me een kus te geven.
~~~~~~~
Oke Vivi's dit wordt awkward
Dus iemand vroeg me in het vorige deel of ik smut schreef
En ik zei nee
Maar... ik wil dus wat aan jullie vragen
Vinden jullie het leuk
Als ik dus in 1 deel smut.. PROBEER te schrijven?
Het zal wel ergens aan het einde van het boek komen
Maar oke
Smut: yay or ney?
Please leave a comment and don't forget to vote!
~Eyevie
♡
JE LEEST
I can't see you (deel 2)✔ - BTS DUTCH FF
FanfictionHet tweede deel van het boek I can't see you! Lees eerst het 1ste deel van het boek voordat je hiermee verdergaat! Anders mis je nogal veel info haha ..... "Waar blijft hij nou?" "Niet weer... Niet weer" "Alice?" .....