31. Voor ons

326 24 1
                                    

A/N: Jello!
Oke gister had ik ook een deel geupload maar er bleek geen bericht te gaan naar alle mensen.

Het is een belangrijk deel en als je het niet heb gelezen begrijp je deze ook niet.

Dus als je heel even terug naar boven gaat om dat deel te lezen maak je me super heppie :)

En je begrijpt het verhaal beter

Sorry voor het ongemak :(

~Eyevie 

//ALICE POV//

Ik en Jimin hebben het gisteravond tegen alle BTS leden vertelt, zonder dat Taehyung erbij was. Mae moest even huilen. Ook bij Jin en Hoseok zag ik waterige oogjes en Jungkook had het lastig. "Maar daarom willen Alice en ik hem helpen, jullie willen dat denk ik ook" Zei Jimin en de rest stemde in.

"Ik heb soms nog contact met mijn oude psycholoog" zei Yoongi "Ze is heel vriendelijk, Taehyung zal goed worden geholpen door haar" "Wil je dan haar nummer aan me geven? Dan zal ik haar bellen" zei ik en hij knikte. 

Voordat de jongens terugkomen van een shoot bel ik de psycholoog "Met psychologe Hyun, hoe kan ik u helpen?" "Hallo, met Kang Alice, ik wil graag uw hulp bij mijn vriendje" begin ik en vertel wat er aan de hand is. 

We blijven lang praten en we hebben een afspraak gemaakt voor overmorgen. In de avond besluit ik met Taehyung te praten. "Taetae, heb je even?" vraag ik als hij op zijn laptop zit en hij knikt "Ja, hoezo?" 

"Kom even zitten" zeg ik en klop naast me op het bed. Taehyung kijkt me wat verbaast aan en gaat zitten. "Ehm.. ik zal gewoon, straight to the point zijn" begin ik en zucht.

"Ik zag een paar dagen geleden jouw boekje op je kussen liggen en ik-" "Je hebt het gelezen" zegt Taehyung en ik kijk verbaast op.

"Ik weet het. Je hebt het Jimin ook laten lezen" Gaat Taehyung verder en ik slik "Heeft Jimin al wat tegen je gezegd?" "Nee, ik hoorde jullie praten". We kijken elkaar aan "Oke, dan kan ik dat.. overslaan" zeg ik met een ongemakkelijk lachje. 

"Het is niet erg, ik had het ooit moeten vertellen. Maar toch vind ik het zo beter" zegt Taehyung "Waar wil je dan over praten?" Hij pakt mijn hand vast en ik vlecht mijn vingers tussen die van hem.

"Ik heb gebeld naar een goede psycholoog, de vrouw die Yoongi ook heeft geholpen. Ik heb voor overmorgen een afspraak gemaakt" ratel ik in een keer en wacht op zijn reactie.

Taehyung slikt even "Ah.. oke" "Ik weet dat het zo.. snel is en dat ik dat zomaar voor je heb bepaalt maar ik wil je helpen"  Ik kijk naar onze handen, zucht even en kijk op. "En ik denk dat dit de enige manier is hoe ik dat het beste kan doen" 

"Ik hoorde je praten met Jimin over dat ik sterk was om het voor jullie te doen. Alleen ik wist niet wat ik voor jullie moest doen" zegt Taehyung.

"En ik zal dit doen, ik hoorde je ook over onze afspraak en.. Ik wil dit vooral voor ons doen" Zijn andere hand legt hij op mijn wang en aait net zijn duim over mijn wang.

"Ons" herhaalt hij en ik voel weer tranen in mijn ogen prikken. "Ik wilde je niet kwijt. Die rare dromen, je bent er helemaal kapot van" mompel ik en Taehyung lacht zachtjes terwijl hij me omhelst "Maak je niet druk-"

"Jawel Taehyung! Ik maak me wel druk om je!" zeg ik boos en ik maak me los van Taehyung om hem recht aan te kunnen kijken.

Mijn handen liggen op zijn schouders "Dat doe ik omdat ik van je hou, omdat ik je niet kwijt wil" Ik laat de tranen over mijn wangen gaan.

"Je moet nu niet aan mij denken maar aan jezelf" ik haal even mijn neus op "Jij bent belangrijk voor me Taehyung, ik wil je terug".

Ik adem diep in en uit en zie dan ook tranen bij Taehyung. Hij barst nu ook, ik geef hem een knuffel en hij begint hard te huilen tegen mijn schouder.

"Ik wil geen keuze maken. Ik wil jou later kunnen zien en BTS" mompelt hij en houdt me stevig vast "Alice... ik wil deze ellende niet meer"

I can't see you (deel 2)✔ - BTS DUTCH FFWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu