KURTULUŞ

68 2 0
                                    

=1ocak=

bu gün kurtulucamı hayal ediyorum bu berbat bok gibi yaşamdan herşeyimi yanıma aldım bir kaç kitap, bir kaç çizgi roman, para, fener ve birazda yiyecek aileme haber vermedim zaten öğrenmeleride saçma olur diye düşünüyorum 

=GEÇ SAATLERE DOĞRU=

ve hele şükür başardım kaçdım ama saatlerdir ormandayım ve korkuyorum aşırı soğuk aklıma saçma sapan düşünceler gelmeye başladı ya şuan arkamda kurtlar beni izliyorsa cidden şuan çok korkuyorum ,devam etmeliyim diye düşünüyorum çok geç oldu bu yüzden feneri yakmak zorundayım ama fazla havaya tutmuyucam vahşi hayvanların üzerime gelmesine istemem,bi karavan buldum içinde kimse yokdu yerleşmeye karar verdim ve geceyi karavanda geçirdim...

=2ocak=

sanki ölmek üzereymişim gibi geliyo dışarısı çok soğuk, ama o bok dan hayatıma geri dönemem asla

şuan için yapabiliceğim tek şey avlanmak ama tavşan yada başka bi şeyi yiyebiliceğimi sanmıyorum bu yüzden elma topladım elimdeki 2 elma var ama yarın burdan ayrılmam gerek burası çok soğuk, hiç hayvan yok ve bitkiler karın altında olduğundan fazla bişey bulamıyorum...

=3ocak=

direk kalkıp herşeyimi topladım ve yola koyuldum hava hala çok soğukdu (ben böyle havanın aq)

=daha sonra=

bacaklarımı hissetmiyorum ama hele şükür düzgün bi yer buldum bi dere de temizlenip orda öylece durdum,manzara çok güzeldi hatta mükemmel di saatlerce orda durdum ama daha sonra karşıdan bi sandal ın geldini gördüm içindede 4 insan oldunu gördüm ...

DEVAM EDİCEK

KURTULUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin