-tanıtım-

186 2 0
                                    

  Beste'ninAğzından

  

    BenBesteKeskin. 17 yaşındayım.  Belime kadar uzanan koyu kumral saçlarım, yeşil gözlerim var ve orta boylarda biriyim.Devlet okulunda okuyorum. Annem ve babamı çok küçük yaşta bir uçak kazasında kaybettim. Ogünden sonra akrabam olmadığı için ve 18 yaşından küçük olduğum dan yurda verildim. Babam çok zengin bir iş adamı annem ise reklamlarda küçük roller alan bir iş kadınıydı. Annemden ve babamdan bana yüklü bir miktarda miras kalmıştı. Fakat 18 yaşından küçük olduğumdan parayı alamıyordum. 3 gün sonra 18 yaşıma gireceğim. Ailenin tek çocuğu bendim ve para tamamıyla bana kalmıştı. Sabırsızlıkla bu lanet yurttan çıkmayı bekliyorum...

 

    Mira'nınAğzından

  

   Ben Mira Sözen. 17 yaşındayım. Okyanus mavisi gözlerim, sarımsı saçlarım var. Babam Sözen Holding'in sahibi. Annem ise beni doğrurken kalbi durmuş ve ölmüş... günden sonra babam bana 14 yaşıma kadar baktı sonrada eve ayda 1 kere uğrar oldu. Gömlek değiştirir gibi kadın değiştiriyordu. Durumumuz iyi ama devlet okuluna gidiyorum. Özel okula gitmememin nedeni ordaki insanların samimi olduğunu düşünmemem. 3  katlı koskoca evde tek başıma kalıyorum. Hayat benim için tamamıyla değişti...

  İlke'ninAğzından

  Babamdan nefret  ediyorum   .Bana bu hayatı verdiği için. Babam ve annem bir gece sahilde kavga ederken babam annemi denize doğru itmiş ve meleğimdenizin dalgalı suyunda boğularak ölmüş. Hayatımdan tek kaçış yolum uyuşturucu. Evet! Ben bağımlıyım. Oşey benim tek ilacım. Selim AKBULUT hayatımın içine eden kişi yani babam. Beni bu aptal soyadı ile bırakıp giden kişi. Ben İlke Akbulut. 17 yaşındayım.Özel liseye gidiyorum. Hiç arkadaşım yok. Olmasında. Selim'in bana hediye ettiği evde yalnız yaşıyorum..

MULTIMEDIA'DA BESTE VAAAAR :D İYİ OKUMALAR DİĞER BÖLÜMÜ 

SOL ANAHTARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin