Birden omzumda bir el hissettim ve arkamı döndüm. Tanımadığım bir kızdı.
"Merhaba sen Felixsin değil mi ?"
"Evet de sen kimsin ?"
"Nişanlın MinHee"
"BİZ SENİNLE DAHA NİŞANLANMADIK!! VE SENDEN HOŞLANMIYORUM !! BEN CHA..."
Changbin eliyle ağzımı kapatmıştı. Sinirden dediğim şeyi idrak edince ona baktım, elini çektim.
"Üzgünüm, sinirlendim."
Gözleriyle arkamda duran MinHee'yi işaret etti. Dönüp MinHee'ye baktım, sanırım fazla bağırmıştım. Ağlıyordu.
"Hey MinHee üzgünüm. Gerçekten çok üzgünüm."
Gözlerini sildi, ağlaması durunca konuştu.
"Doğruyu söylemek gerekirse benim de sevdiğim biri var. Seninle nişanlanacağımı sabah duydum ve çok üzüldüm. O yüzden duygularım alt üst oldu sen bana bağırıncada ağladım. Biz HyunJin ile evlenecektik, çok güzel hayallerimiz vardı."
Gözleri dolmuştu tekrar ağlayacak diye korkmuştum. Ona sarıldım ve konuşmaya başladım.
"MinHee ben sana karışmıyacağım. HyunJin ile istediğin gibi gezebilir hayal kurabilirsin. 1 yıl sonra babalarımız bizi evlendirmeye kalkıştığında bütün gerekli evraklarda HyunJin'in ismi yazılı olucak o imza atıcak. Siz evlendikten sonra..."
MinHee'den ayrılıp Changbin'e döndüm. Elini tutup gözlerine bakarak konuşmaya devam ettim.
"Biz yani Changbin ve ben o da isterse evleniriz ?"
"Tabikide çok istiyorum Felix"
"Peki bizi neden evlendirmek istiyorlar ?"
MinHee'nin bu sorusunun cevabı çok açık değil miydi aslında ?
"Changbin ile olan mesajlarımı babam görmüş sabah bana çok kızdı, o yüzden evlenmemizi istiyorlar."
MinHee anlamış bir şekilde başını salladı ve elini sallayıp gitti. Changbin'e döndüm bana bakıp konuştu.
"Yani sen gerçekten LeeX'sin. Demekki LeeX'i de o yüzden sevmişim."
Bu dediğine ikimizde gülmeye başladık. Gülüşümüz çalan ders zilinin sesiyle birleşmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRET▸ Changlix
FanfictionLeeX: BENİM OLACAKSIN TATLI ŞEY ;) Changbin: Sen kimsin? Heey!! (Kullanıcı sizi engelledi) 14.02.2018 04.50