"Appi!!!" karjus naine
Ma nägin kuidas mehed läksid ühe naise pärast kaklema ja selle käigus tõukasid naise (ÕNNEKS SÖÖDUD) koogi sisse. Nad olid juba ninast veriseks läinud.
Siis läks Sten sinna ja ta võttis kahest mehest niimoodi kinni, et nad ei saanud enam enam üksteist lüüa. Õnneks mehed rahunesid maha aga Sten sai päästmise käigus ka peksa.
Kui ta saatis mehed minema jooksin ma Steni juurde.
"Kas kõik on korras?!?"
"Jah, tühiasi"
Ma kallistasin teda ja siis sai pidu edasi käia.
Hommik
Ma ärkasin seal öömajas üles ja läksin tiigi äärde istuma ja päikesetõusu nautima.
"Mis sa teed siin?" küsis järsku Sten
"Issand ära ehmata, ma mõtlen eilse õhtu üle. Kas see oli õige tegu? Ega sa minuga ei mängi?" Olin veidi mures
"Ma armastan sind täielikult, okei ma teen sulle juba lihtsamaks,
Melissa, kas sa hakkaksid minu tüdrukuks?"Issand, ta küsis seda! Mulle tõesti meeldib ta!
"Jahhh!" karjusin
Me suudlesime, kui korraks lisasin juurde.
"Aga praegu sa sellest mitte kellegile ei räägi, kui sa oled ära läinud siis ma räägin sellest oma vanematele. Sobib?"
"Sobib!"
Me kallistasime üksteist ja läksime tagasi tubadesse, et tagasi koju minna.
Ja lõpuks olimegi kodus!
Kui mina pakkisin asju lahti, pakkis Sten just asju kokku, et tagasi minna.Nüüd olimegi Stenni koju saatmas.
"Sinuga oli tore aega veeta, see tundus nagu oma pojaga" ütles isa
"Täpselt, sinuga oli väga tore, sa võid kindlasti meil külas käia kuna mulle tundub et sa saad Melissaga paremini läbi" ütles ka ema
"Jep!" ütlesin ja kallistasin
Mu ema ja isa kallistasid ka ning siis läks Sten meie hoovist ja jalutas edasi.
Mul oli kahju vaadata teda lahkumas. Mu vanemad läksid tuppa ka siis jalutasin mina koju, kui tundsin et keegi haaras minust tugevalt kinni!
SEE OLI.............
______________________________________
Mis te arvate kes see võis olla?
Mida ta teeb?
Seda näete peagi, loodan et meeldis😘
❤️Mammu❤️
YOU ARE READING
Pöördumatu armastus
Romance"Oota! Sa tahad öelda et ma pean kuu aega mingi kuttiga koos elama!?!" See tundus kõige lahedam asi eales kuniks sain teada kes see poiss tegelikult on. "Ema, isa, ta ei tohi siia jääda!" TA ON KOOLI KÕIGE POPULAARSEM POISS JA SAMAS KA F*CKBOY!!! (...