Reiji" λοιπόν Δεσποίνης εγώ είμαι ο reiji και αυτός με τα ακουστικά ο shuu τους υπόλοιπους τους γνωρίζεις.
εγώ απλά εγνεψα θετικά.Yui" λοιπόν εμείς θα πάμε πάνω." Είπε η Yui σαν να μην ήθελε να είναι κοντά τους, καλά δεν την άδικο έχω καταλάβει τι γίνεται εδώ και ένα σας λέω δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα.
Time skip
Στο δωμάτιο
Εγώ"λοιπόν πείτε μου τα νέα σας με λίγα λόγια μη το ξενυχτισουμε.
Υui" ε...ε-εε τι νέα να έχουμε εμεις, τα γνωστά ξέρεις εσύ"εμένα δεν με έπεισε ούτε εσάς νομίζω ωραία θα το αναφέρω εγώ τότε.
Εγώ" τι συμβαίνει εδώ μέσα."
Νina"τι να συμβαίνει, αμαν η καχιποψια σ-"δεν την αφισα να τελειώσει δεν μου αρέσει το ψέμα όταν αφορά την οικογένεια μου.
Εγώ" την αλήθεια κορίτσια το ψέμα μυριζει από χιλιόμετρα μακριά." Άργησαν να μου απαντήσουν αλλά μου απάντησαν αυτό έχει σημασία 😂
Υui" να μπορεί ίσος να λεω εγώ τώρα να υπάρχει κάτι υπερφυσικό εδώ μέσα είπα μπορεί"το ήξερα εγώ είμαι γάτα τίποτα δε μου ξεφεύγει χεχεχεεχεχ γκουχου-γκουχου στομθεμα μας.
Εγώ" όταν ενωεις υπερφυσικό ενωεις βρικόλακες?" Πες όχι πες όχι πλιζζζζζζ μιλάω με τον εαυτό μου πάει χαζεψα.
Nina" για να μη τα πολυλογουμε ναι είναι βρικόλακες λυποθημα άνετα" αυτά που θα λυποθημισω για πάρτη τους.
Μετά από μισή ώρα
Τα κορίτσια μoυ έδωσαν την στολή μου έχω θα είχα διαφορετική γιατί ειμαι μικρότερη 😭
Η στολή ήταν τέλεια μου αρέσε πάρα πολύ οι στολές τον κοριτσιον ήταν έτσι.
Ετοιμαστικαμε και πήγαμε στο αμάξι που μας περίμεναν τα αγόρια.Πριν πάνε τα κορίτσια στο αμάξι
Ayato" ρε σας το λέω η μικρή δεν είναι άνθρωπος"είπε ο ayato για να τους πηση ότι είχε δίκιο.
Laito"ηρεμισε ayato το καταλάβαμε αυτό μόνο και μόνο από την μυροδια της"
Αyato" και θα την αφήσουμε ζωντανή? Άμα είναι υβρίδιο τη θα κανουμε μου λες? Από ότι κατάλαβα ξέρει να χρησιμοποιή της δύναμης της."είπε ανήσυχος
Subaru" απλός ηρεμισε και βγάλε τον σκασμο " είπε φοναχτα
Πάμε στα κορίτσια
Μόλις μπήκαμε μέσα στο αμάξι και πάλι όλα μα όταν λέω όλα τα βλέμματα ήταν πάνω μου fuck my life.
Α και μη χάση ευκερια ο ανομαλος να πεταχτή ναι τον laito εννοώ.Laito"οοοοοο πόσο σου πάει αυτή η στολή avril δεν φαντάζεσαι."
Εγώ" κι όμως ναι ξέρω κοιταχτικα στον καθρέφτη και γνωρίζω" ειρωνεία στο τουλάχιστον γϊεεεεεεειιιιιιιιι ε ναι που είχα μινη ..... Ορίστε ξέχασα τώρα 😬
YOU ARE READING
Diabolik lovers
VampireΟνομάζομαι Avril και είμαι 16 χρόνον έχω μια αδερφή την Yui με περνάει 1 χρόνο δηλαδή είναι 17 .Η Yui ειχε πάρει υποτροφία μαζί με την κολλητή μου την Nina για ένα άλλο καλύτερο σχολείο.Μετα από 2 βδομάδες περνώ και εγώ υποτροφία και πάω να μείνω μα...