27. Παράπονο

348 40 7
                                    

«Πάμε σινεμά σήμερα;» ρώτησε ο Παύλος τη Λυδία στην εκατοστή προσπάθεια  να την επαναφέρει στην πραγματικότητα.

Είχαν περάσει όλο το απόγευμα στο σαλόνι του σπιτιού της, χαζεύοντας αδιάφορα στην τηλεόραση. Ο Παύλος της είχε διηγηθεί αναλυτικά την ημέρα του. Πώς μάλωσε με την κοπέλα του επειδή αυτή του ζήτησε να βάλει σκουλαρίκι στη γλώσσα ώστε να της μοιάζει με τον αγαπημένο της τραγουδιστή, πώς του πέταξε το κινητό στο κεφάλι, πως τον χώρισε στη μέση του δρόμου. Και όλα αυτά με μια διάθεση παραπάνω κωμική και αστεία, μπας και προκαλέσει το χαμόγελο στο πρόσωπο της φίλης του.

«Μπα...»

«Πάμε μια βόλτα τότε.»

Η κοπέλα σηκώθηκε από κοντά του, πήρε τα άδεια ποτήρια και πιάτα από το τραπεζάκι και τα πήγε στην κουζίνα, προσπαθώντας να αποφύγει το εξεταστικό του βλέμμα.

«Αύριο παίρνει η μάνα μου εξιτήριο. Και πρέπει να μαγειρέψω για βράδυ.»

«Στο έχω ξαναπεί. Χρειάζεσαι βοήθεια εδώ μέσα. Μόνη σου σε όλα. Ο πατέρας σου δουλεύει όλη μέρα. Ο Ορέστης που είναι πάλι;»

«Ο Ορέστης έχει τα δικά του. Ήταν και αυτός άρρωστος λίγες ημέρες.»

Έτσι είχαν συμφωνήσει να λένε σε όλους τα δυο αδέρφια. Και στη μάνα τους που ζητούσε ανυπόμονα να τον δει, και στον πατέρα του, στους διάφορους συγγενείς και στο Μάξιμο και στους υπαλλήλους του καφέ. Ήταν βολικότερο. Έτσι και ο Ορέστης είχε χρόνο να φροντίζει την ξένη κοπέλα και η μητέρα τους δεν κινδύνευε να κολλήσει κάποιο μικρόβιο.

«Χμμ...» Ο Παύλος δεν έτρεφε ιδιαίτερη συμπάθεια για τον αδερφό της φίλης του. Ιδιαίτερα μετά την αποκάλυψη ότι ανήκει στο εθνικιστικό κόμμα, δυσκολευόταν να έρχεται στο σπίτι τους. Και αν τύχαινε κάποιες φορές να τον συναντήσει τυχαία, άλλαζε κατεύθυνση.

«Μα γιατί δεν θέλεις να πάμε μια βόλτα; Έλα!»

Δεν πήρε αμέσως απάντηση. Η Λυδία στεκόταν με την πλάτη κολλημένη στο ψυγείο και σκέπαζε το πρόσωπό με τα χέρια της προετοιμαζόμενη για την καταιγίδα. Όταν επέστρεψε πλάι του, τα χείλη ήταν σφιγμένα και το βλέμμα κενό.

«Είναι καλύτερο να μείνω μέσα. Ασφαλέστερο».

«Τι εννοείς;» Ανασηκώθηκε ο Παύλος. Την γνώριζε καλά και αυτή την έκφραση την είχε δει στο παρελθόν.

«Αρχίσανε πάλι.. Η Νάνση και οι άλλοι. Με βρήκανε εχθές λίγο πιο κάτω από το σπίτι. Με απείλησαν. Μου στέλνουνε και διάφορα στο κινητό».

Μικρή ΒαλίτσαWhere stories live. Discover now