"Heb je lekker gegeten?" Vraagt Taehyung als we het restaurant arm in arm uit lopen en ik knik "Het was heerlijk Taetae". Hij lacht "Mooi zo" het is even stil "Waar gaan we nu heen?" Vraag ik "Sssh" sust Taehyung me en ik blijf stil.
Na heel even lopen gaat Taehyung stilstaan op een bruggetje midden in het park. Het is stil deze avond, de wind waait rustig en de maan staat trots tussen alle kleine sterretjes.
"Mooi is het hier he" zegt Taehyung en ik knik. De maan verlicht het gebied om ons heen heel mooi, het geeft een romantisch en magisch gevoel.
"Alice" "hm?" "Wist je nog toen je blind was en ons bij de fanmeeting ontmoette?" Vraagt hij en ik lach "Natuurlijk weet ik dat nog" "En in het zwembad, onze eerste kus" gaat Taehyung verder.
Het staat me nog goed bij sinds ik me alles weer herinner, alsof het nooit weg is geweest.
Het korte gevoel van gewichtloosheid wat ik had, nog steeds weet ik niet of dat kwam omdat we vielen, of door de lippen van Taehyung.
"Of dat moment dat ik weer kon zien na de operatie" zeg ik en Taehyung knikt "Hoe blij waren we toen?" We lachen even. De tranen stonden toen in onze ogen van blijdschap!
Taehyung doet mijn handen op zijn schouders waardoor ik dichter tegen hem aan kom te staan. Zijn handen rusten op mijn heupen en we kijken elkaar aan.
Ik verdwaal in zijn donkere ogen, er zit wel een kleine glinstering in. Taehyung lacht heel even en kijkt verlegen naar beneden voordat hij weer terug naar mijn ogen gaat en me zoent.
"Er is zoveel gebeurt" zegt Taehyung als we weer in elkaars ogen kijken en ik knik. "Heel veel" "We kunnen wel een boek erover schrijven!" Zegt Taehyung voor de grap en ik lach "Dat word dan wel een boek van meer dan 100 delen!" Taehyung moet dan ook lachen.
"Maar ik weet wel wat er het belangrijkste is van ons hele avontuur" zegt hij en haalt zijn hand door mijn haar. Taehyung drukt weer een lange kus op mijn lippen en slikt "Wij horen bij elkaar"
"Daarom.." Taehyung laat me los en zijn hand gaat naar de binnenkant van zijn jas. Ik kijk hem verbaast aan en zie hem dan knielen. "Alice..." zegt hij en ik sla een hand voor mijn mond.
"Ik wil niet meer wachten. Ik hou heel erg veel van je en ik wil het nu vastleggen, voor altijd" zegt Taehyung en hij houdt een zwart doosje voor me.
"Alice, wil je met me trouwen?" Zegt Taehyung als hij het doosje opent en de tranen schieten in mijn ogen "Taetae" lach ik en buig naar hem nu "Natuurlijk sukkel"
Hij lacht en pakt me op "Sukkel? Wie noem je nou een sukkel" "Jou, mijn aanstaande man" lach ik en Taehyung zet me weer neer. "Kom, geef me je hand"
Taehyung haalt de ring uit het doosje, het gouden ringetje glinsterd mooi door het licht van de maan. Hij schuift de ring om mijn vinger en ik kijk er van dichtbij naar.
(Bovenste is van Tae en onderste van Alice)
"En?" Vraagt Taehyung "Hij is prachtig" zeg ik en kijk naar de diamantjes "Net zoals jij" zegt Taehyung en ik lach "Voor mij hoef je niet meer te flirten hoor, casanova"
Taehyung lacht ook en we geven elkaar een kus. Hand in hand lopen we het park weer uit en daar staat de limo weer op ons te wachten om ons naar huis toe te brengen.
Taehyung maakt de voordeur open en we worden groots onthaalt door de jongens "Hoe was het?" "Is het goed gegaan?" "Zei ze ja?" "Laat je hand zien Alice!" Ik weet nu niet waar ik moet kijken.
"Gefeliciteerd!" Roepen ze als ik mijn hand laat zien en ik en Taehyung worden bijna doodgeknuffeld. Mae geeft me ook een knuffel "Jullie doen het wel in de goede volgorde" ik lach even "Jij komt ook nog"
JE LEEST
I can't see you (deel 2)✔ - BTS DUTCH FF
FanficHet tweede deel van het boek I can't see you! Lees eerst het 1ste deel van het boek voordat je hiermee verdergaat! Anders mis je nogal veel info haha ..... "Waar blijft hij nou?" "Niet weer... Niet weer" "Alice?" .....