Love you, boy!!!

87 2 2
                                    

Het is middag en Anna loopt over straat, ze voelt zich rot. waarom leef ik, denkt ze. Niemand geeft om me, niemand ziet me staan. Ik besta, maar waarom??? Ik haat mijn leven!!! Ze loopt naar een tatoeagewinkel toe en kijkt in de etalage, ze ziet een mooie tatoeage met een leeuw, die wil ik, denkt ze. Anna loopt naar binnen. "ik wil graag die tatoeage met de leeuw." "tuurlijk" zegt de man achter de balie. "waar wil je hem??" "in m'n nek" zegt Anna. "oké, ga maar zitten." Anna gaat zitten. Na één uur komt Anna weer naar buiten, mét een tatoeage in haar nek. ze voelt zich veel fijner nu. Ze loopt een stukje door de stad en komt bij een kledingwinkel. Ze ziet een hele leuke outfit: een knalroze, heel kort topje met een super mini rokje. Die wil ik, denkt Anna, en ze loopt naar binnen. Ze loopt naar het rek met de outfit en pakt haar maat. In het pashokje past ze de kleren en als ze ze aan heeft zitten ze perfect, maar ze pakt een maatje kleiner. Dan komen mijn borsten er mooier uit, denkt Anna. En ze loopt naar de kassa om af te rekenen. Als ze weer buiten is zoekt ze een bosje en loopt erin. Daarna komt ze terug met haar nieuwe kleren aan. Nu ben ik veel en veel mooier denkt Anna bij zichzelf en ze loopt naar en bandje dat staat op te treden.

Love you, boy!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu