4.Bölüm Düşüş

503 18 16
                                    

Sammy uzun bir düşüşten sonra yere sertçe bir şekilde çakıldı. Sert bir düşüş geçiren Sammy:"ARGHHH BU çok acıttı ah." dedi. Sonra Sammy bir süre etrafına baktı, biraz şaşırmış bir şekilde:"Burası neresi, neredeyim ben?" dedi. Etrafında bir sürü boru ve kasa bulunan bir odada ne yapabilir ki? Sammy bu soruyu kendine sordu ve ayağa kalkmaya çalıştı. Ama baya iyi düşmüş olmalı ki kalktığı gibi yere düştü. Ayağa kalkamayan Sammy:"Ah ayağım, çok acıyor." dedi. Bir süre sonra ayağının çıkmış olabileceğini aklına getirdi ve:"Ayağım çıkmış olabilir, denemesi bedava." dedi ve ayağını takmaya çalıştı. Çok sertçe ayağını kendine doğru çekiyor ve ister istemez canıda çok yanıyor. Sonunda "tak" diye bir ses geldi ve Sammy olduğu yere yığılıp yattı. Ayağını az oynatmaya çalıştı acıdı ama hareket ediyordu. Sonunda kalkmaya karar verdi ve bir boruya tutunarak ayağa kalktı. Bir süre yürüdü, boruların içinden akan sıvıların kokusu her insanı çarpılmış ananasa çeviriyor. Sammy:"Bu sıvılar aynı tezekten yapılan bir lastiğin yakılması gibi kokuyor argh iğrenç kokuyor." diyor ve yoluna devam ediyor. Bir süre sonra ilginç bir şey fark etti Sammy:"Dur bir saniye, bu üstünde 4 yazan boruyu daha az önce ve daha da önce görmüştüm, saatlerdir kendi etrafımdamı dönüyorum!?" dedi ve yere oturup etrafına baktı. Sonra Sammy:"Bu yoldan gittim, burdan gittim e ben nerden gideceğim?" dedi ve etrafına bakmaya devam etti. Sonra büyük bir kapı gördü ve hızlıca yanıma koştu. Kapının yanına geldiğinde kapının bir zincir kilidi vardı. Sammy:"Cidden? Şakamı bu? AHHH neyse bunun bir anahtarı yada bunu kesebilecek bir alet bulmam gerek dedi. Bir süre etrafına baktı ve küçük bir kapı daha buldu o kapıya yöneldi.

Ve bölüm bitti.

Cidden çok özür dilerim bölüm az geç(!) geldi ama yb attım sonunda sizede okuduğunuz için çok teşekkür ederim şimdilik hoşçakalın :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 27, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bendy And The İnk Machine Sammy Lawrens'ın hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin