Jennie ________________________________
Sonunda o lanet olası adamın evinden gidiyorum. Neden beni böyle kabullenmedi ki. Bu benim suçum değil. Evet bir vanpirim bazen gözüm dönüyor ama bunu durdurmak için neden iğneler kullanıyorsun ki sakinleştirici iğneler kabusum. Annem öldükten sonra babam denilen o pislik bakmaya başladı bana bazen dövüyordu sonra vampir güçlerim ortaya çıktı kendimi savunuyordum ama o beni bazen bağlar 1 gün yemek vermezdi. Sonunda kurtuldum o adamın elinden kurtuldum kurtulmasınada nerde kalıcam ben?
Rose__________________________________
Hiç bir bilim adamının kızı olmak nasıl birşey merak ettiniz mi? Sakın merak etmeyin onlar bir deli! Annem ben küçükken beni babamla bırakıp gitti terk etti artık bıkmıştı babam denilen hayvandan ama asla benim kadar olamaz benim vampir olduğumu öğrendiğinden beri üstümde yapmadığını bırakmadı. Ve ben sonunda kaçtım kurtuldum ama unuttuğum bir şey var tek başıma ne yapıcam? Nerde kalıcam?
Jisoo__________________________________
5 yıl oldu dışarı çıkmayalı evin içinde öylece kaldım o salak adam annem intihar ettikten sonra başka bir kadınla evlendi kadın bana kötü davranıyordu ama babam kadar olamaz benim vampir olduğumu öğrendiğinden beri beni bu sayısız odası bulunan büs büyük villanın içinde bir odaya hapsetti ben yokmuşum gibi davranıyor bıktım ama sonunda kaçmayı başardım yanımda bir miktar para var ama nereye kadar yeter bilemiyorum...
Lisa___________________________________
Nefret ediyorum nefret bıktım artık o sefil hayattan annem uyuşturucudan dolayı öldü babam içki bağımlısı bense çalışıyorum yoruluyorum ama babam pisliği benim vampir olduğumu öğrendiğinden beri gece gündüz çalıştırıyor sonra kazandığım tüm paraları kumara yatırıyor ah nefret ediyorum o adamdan en sonunda onu o ininde terkedip gittim iyikide gittim ama nereye?
Evet ilk bölümümü yayınladım inşallah beğendiniz biraz kısa oldu ama olsun. İlk hikayem okursanız sevinirim. ✌️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlike/Bangtanpink
Random-Bizimle geliyorsunuz -Hayır asla!!! Shipler= -Jenmin -Lizkook -Jinsoo -Vrose