ANLAŞMA BÖLÜM 3-
EMRE GÜNDOĞDU
Benim en kıymetli organlarımdan birisi olan popom altta onun küçük götü kasıklarımın üzerinde yere yuvarlandık. Gözlerimiz birbirine kenetlemiş sadece birbirimize bakıyorduk. Onun ağzı şaşkınlıktan açılmış, iri mavi gözleri üstümde olmanın verdiği hazdan koyulaşmıştı. Bense anın büyüsüne kapılmış, ilk defa bana karşı çıkan ve adeta bir yaratığa benzeyen kıza büyülenmiş bir şekilde bakıyordum.Pelin cırlak sesiyle bağırıp, takma tırnaklarını etime batırana kadar,"Emre kaaalk noluur."
Mavi gözlü, kötü sesli yaratık büyü bozlulduğunda, hipnotize oluş bakışlarınıda üzerimden çekti ve poposunu yere yasladı. Ben onu izlerken, avcunu başına dayayarak kafasını hızlıca salladı ve ben daha ne olduğunu anlamadan ayağa kalkarak üstüme yürüdü,"Bana baksana sen, kim olduğunu sanıyorsun da beni yere düşürüyorsun?!" Uuzun ince parmaklarını belirli belirsiz hareketlerle sallamaya başladı.
"Bak, ortada yanlış anlaşılma-"
"Ne yanlış anlaşılması be! Gayette doğru anladım. Sapık mısın nesin sen, hem beni taciz ediyorsun hem de şarkımı bölüyorsun. Ahlaksız, öküz, pislik!" Şuan bir kız beni dinlemiyordu değil m,? Burada bağırıp çağırarak, hakaret etmesi gereken biri varsa o da, bu yaratık değil ben olmalıydım. Her şeyden önce, yaratık olmasından bile önce o bir kızdı!
Hayır hayır, kesinlikle beni tanımıyordu ve bu şekilde hakaret etmemesi gerektiğini bilmiyordu. Bende ayağa kalktım ve savurduğu ellerini tuttum,"Seni taciz ettiğim falan yok. Evet şarkına müdahale ettim ama-"
"Ama ne!? Birde taciz etmemiş miş. Utanmasa burda yoktum diyecek pis sapık!"
"İleri gidiyorsun, konuşmalarına dikkat et!"
Kızın bileklerini daha da sıkarak ses tonumu yükselttim. Kenarda suçlu olduğu halde bizi korkarkarak izleyen Pelin bağırmaya başladı, "Sakin ol böceğiiim. Bırak o varoşu gel yanıma seeen."
Bana hiddetle bakan kız Pelin'in lafları üzerine kendini tutamayarak Pelin'e doğru davranınca uçarak yanına gitti ve kırmızı saçlarına yapıştı, "Varoş kimmiş gördün mü?"
"Dur, dur dedim sana!" Kızı havaya kaldırıp ters tarafa doğru çevirecekken ayağını kaldırıp dizini kırdı ve, "Aaaahh!" diyerek haykırmam bir oldu. Tekme attı, hemde en kıymetli ilk organıma! Tam orama! Bugün ALDIĞI iknci hasardı!
Ben acılar içinde yerde kıvranırken, Pelin'in tek yaptığı şey çığlık atmaktı, "Emree, yardım noolur, Aaahhh!"
Yerden kalkıp derin bir nefes aldım ve bütün gücümle kızı kucağıma çekmeye çalıştım. İçine beygir mi kaçmıştı bunun!"Yeter artık, dur!" Ben kükrediğimde durdu, bana döndü, sallandı sallandı ve sallandı... ben daha ne olduğunu anlamadan öğürerek, tüm içtiklerini üzerime boşalttı!
....
"Tekrar kusacakmış gibi hissediyor musun?" Sinirlerim hala tavandaydı.
"Hayır."
"İyi!"
Oturduğu çimenleri, kıvranarak altında ezerken, rahatsız olduğunu belli ederek ayağa kalktı ve mırıldandı sonra ne yapacağına karar veremeyerek tekrardan yere çömeldi,"Şey... Sen iyi misin?" Ordan bakınca nasıl görünüyorum küçük yaratık!
"Çok iyiyim, çok!" Bardan çıkmıştık ve çimenlerin üzerine oturmuş pantolumdaki kusmukları temizlemeye çalışıyordum. Ben daha, keskin bir dille'hayır' diyemeden tam önüme oturdu ve ıslak mendil paketinden büyük bir mendil çıkartıp eline aldı. Sonra fermuarımın tam üstünü silmeye başladı. Hızlı ve sert hareketlerle! Bu gece, bu kız oraya kafayı takmıştı heralde!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA #Wattys2016
HumorEgosu boyundan uzun yakışıklı playboy. Erzurum'lu pehlivanın torunu Emre Gündoğdu. Hayatın toz pembe olmadığını yeni anlayan genç bir kız. Gamze Kandemir Mutluluğu ve kaderleri, kağıt üzerinde bir anlaşma ve olmayan bir bebek üzerine kurulu. Özgü...