kahvaltı bitince

1.1K 59 1
                                    

Yemeğimizi yemiştik. Hatta Tae çok fazla yemişti.
" Siz okula gitmeyi düşünmüyor musunuz"
Aynı anda:
" Hayııır"
Gülmeye başladık.
" Okula bugün gitmek zorundasınız. Kaç gündür gitmiyorsunuz"
" 1 "
"1 mi¿¿"
" Evet Haftasonu zaten tatildi sadece dün gitmedik. "
" Ama bugün gideceksiniz. "
" Neden ama yaaa "
" Az kaldı tatile zaten "
" Tamam işte az kakmış tatile gitmeye hiç gerek yok. "
Sinirli sinirli bakış yolluyordu arkadaşım. Tae de gizli gizli gülüyordu. Sonra o da konuşmaya dahil oldu.
" Prenses haklı. Okulun bitmesine az kalmış zaten gitmemize gerek yok. Hem isterseniz bugün hayvanat bahçesine gideriz. Olur mu? "
" Anlaşılan ikiniz de okula gitmek istemiyorsunuz. Tae sana gelirsek.... "
Biraz durdu. Ciddileşti. Biraz korkmuştum. Devam etti
" Çok güzel bir fikir hadi hemen üstümüzü değiştirelim. Piknik de yaparız orada"
" Süpersin. Dünyanın en iyi arkadaşı bitanesin sen. "
" Evet,  öyleyim. "
Arkadaşımda galiba övgülerden sonra ego tavan yapmıştı. Ama olsun o mütiş biriydi. Üstümüzü değiştirip hazırlandım. Altıma mavi şortumu giymiştim üzerimde de askılı,beyaz bir tişört vardı. Hafif bir makyaj yapıp çıktım. Tae çoktan üstünü değiştirmişti. Arkadaşım daha hazırlanıyordu.
" Prenses çok güzel güzel olmuşsun ama onları giyemezsin"
" Neden"
" Şort yerine pantolonunu giysen daha güzel olur bence. "
" Tae saçmalama. Herkes giyiyor işte "
" Benim için sen önemlisin prenses herkes değil. Lütfen şortunu değiştir. "
" Ufff...Tamam Tae "
Sinir mi olmuştum mutlu mu daha karar veremedim. Çok karışık duygular içindeydim. Ama galiba sinir olmaktan çok mutlu olmuştum. Benim için sen önemlisin herkes değil, bu sözü kulağımda yankılandıkça mutlu oluyordum. Aslında haklıydı. Kısa bir süre içinde mavi kotumu giyip çıktım.
" Şimdi çok daha güzel olmuşsun prenses. "
Gülümsedim. Galiba yüzüm de biraz kızarmıştı. Arkadaşım da odasından çıktı. O da çok güzel olmuştu. Ama bir sorun vardı. Onun üzerinde de şort vardı. Tae ye bakıp gülmeye başladım. Tae bana tip tip bakıyordu. O söze girmeden ben girdim.
" Çok güzel olmuşsun kraliçe ama o şortu değiştirmelisin. "
" Neden? Kötü mü duruyor "
Yaaa yanlış  söylemişti. Tae'nin bana yaptığını ben ona yapamamıştım. Tae de gülmeye başladı. Onun bana yolladığı bakışları bende ona tekrar ilettim.
" Prenses hadi ama herkes giyiyor"
Tae bana bir fırsat vermişti.
" Ama benim için o önemli diğerleri değil. "
Sonunda söyleyebilmiştim. Tae'yle gülmeye başladık. Arkadaşım anlamsız bir surat ifadesiyle bize bakıyordu. Benim bu delilerle ne işim var diye söylenerek gitti. Biz hala devam ediyorduk gülmeye. Biz süper ikiliydik. Bizi kimse durduramazdı. 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😉😉😉😉😉😉😉

Taehyung İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin