18. | Dallas

793 37 0
                                    

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

- Ne vágj már ilyen fancsali képet! - KC megállás nélkül jártatja a száját, két percre sem képes csöndben maradni.

- Miért is vagy itt? - a megszokott bazdmeg nézésével válaszol, de elengedem.

- Azért vagyok itt, hogy támogassam Nalat.

- Remek, támogatod innen a kocsiból, és engem idegesítesz.

- Fogd be, Dallas.

KC rikácsolása csak rátesz a fejfájásomra, ami nem hagyott alább az elmúlt egy napban. Muszáj lesz aludnom pár órát amint lehet, különben nem leszek képes tisztán gondolkodni.

Miután Nala, és KC végre kitették a lábukat a kórteremből, már egy kész tervvel álltak elénk. Nala a mai napon, azonnali hatállyal felmond, és kitálal mindent a felsőbb vezetőknek arról, mi történt tegnap. Nala sokkal inkább tűnt elhivatottnak, és kicsit őrültnek, mint áldozatnak.

Nem úgy nézett ki, mint az összetört nő, aki élettelenül feküdt a kórházi ágyon egész éjszaka.

Még mindig belebrozongok, amikor eszembe jut. Sok embert láttam már haldokolni, rosszabb, és csúnyább sérülésektől, de mégis. Akkor ott, ahogy ránéztem Nalara, a csontomig hatolt a félelem. És el sem múlt egészen addig, amíg nem beszéltem vele.

Száguldoztam a kórházig, át sem gondolva mit csinálok. Csak tapostam a gázt. Ahogy odaértem kikaptam Nalat a kocsiból, és amint megláttam a köpenyes embereket kiabálni kezdtem. Már nem tudom mit, csak arra emlékszem, hogy egy hordágyra raktam le, és elvitték, de nem engedték, hogy vele menjek. Utána órákig ücsörögtem a váróban, mire valaki mondott valamit.

Amikor már nem bírtam a csendet, felhívtam Ciscot. Aki természetesen nem hagyta otthon KC-t.

Ott álltam, készen arra, hogy bármit elkövessek, hogy az egész világ tudja, ki az az ember, aki ezt csinálta vele. Aztán természetesen KC lebaszott, és elmondta szóról szóra mit fogok mondani. Felhívta a figyelmem arra, hogy lehet Nalanak kéne eldöntenie, kinek és mit akar mondani.

Ha nincs ott KC és Cisco, biztosan megőrülök.

KC sajnos eldöntötte, hogy támogatásképpen velünk tart, aminek Nala örült, de csak azért, mert nem tudja milyen vele órákat eltölteni. Egyedül. Úgy, hogy csak hozzám beszélhet. Bár KC kifejezetten jól elbeszélget magával is, de nem sokáig.

Két órája ülünk a kocsiban, és ebből addig volt csöndben, amíg levegőt vett. Én már az első fél órában türelmetlen lettem, és csak arra tudtam gondolni, hogy mégis meddig tart felmondani. Nem mintha Nala úgy nézett volna ki, mint aki tudja. A bátorság szinte azonnal elillant, amikor meglátta az épületet ahol nem sokkal ezelőtt megpróbálták ölni. Pár pillanatig azt hittem, nem fogja tudni megcsinálni.

New York utcáinWo Geschichten leben. Entdecke jetzt