Nüüd On Teistsugused Sõnad Õhtuti

1K 78 16
                                    

SEE OLI TÜDRUK KES TAHTIS MIND VETTE LÜKATA KUNA OLI KADE!

"Mis sul viga on?!?" olin šokeeritud

"Nüüd sa oledgi temaga paar Ah!?!! Tead sa kahetsed seda!!! Ma praegu ei tee midagi, aga ma luban SA SURED!"
Karjus ta segaselt.

Ta jooksis minema aga mina jäin sinna treppile ja mõtlesin kõik uuesti läbi. Mul tuli pisar silma sellest kuidas temaga koos olemine paneb teisi mind vihkama.

Voodis telos passides tundus kuidagi..
Igav, ma olin juba ära harjunud, et ta ongi siin. Me rääkisime kirjutades Stenniga juttu ning ma rääkisin talle sellest, mis just juhtus.

Kui ma talle sellest rääkisin nägi ta ainult seda kirja aga ei vastanud. Ma mõtlesin siis niisama telos olla.

Olon natuke olnud kui kuulsin et keegi loobib kive vastu akent. See oli Sten.

"Mida sina siin teed?!?" Küsisin ehmunult

"Aita mind üles!"

Ma tõmbasin ta üles ja kordasin küsimust
"MIDA SA TEED SIIN?!?"

"Ma tulin sinuga rääkima ja kodus oli nii igav, kuna sind polnud minu kõrval"

Ma muhelesin veidi ning küsisin
"Aga kas sa lugesid, mida ma kirjutasin"

"Jap, see oli ka üks asi, miks ma siia tulin. Kas ta on oranžide juustega ja tugev ning koguaeg meigitud?"

"Täpipealt!"

"Ta lapsepõlves oli minu väga hea sõber aga ta ütles kunagi, et ma meeldin talle.
Ma ütlesin küll ei, aga ta polnud selle vastusega nõus. Ta lausa vihkas mind kui ma sebisin mitut tüdtukut ja nüüd teeb ta kõike, et ma üksi, ilma tüdrukuteta jäeks ja ta endale võtaksin. Ta on hull"

"Issand, mis ta nimi on?"

"Lisa, ega ta sulle liiga ei teinud"

"Mitte eriti, peale selle et ta lubas mind tappa. Kas ta suudaks seda teha kuna mina hakkasin teda kartma"

"Ma soovitan temast eemale hoida"

"Okei"

Me kallistasime üksteist.

"Melissa sööma!!" hüüdis ema

"Jaa, kohee!"

"mis nüüd saab? Ma tahaksin, et tuleksid ka aga imelik oleks kahekesi minu toast välja tulla"

"Mul on plaan!"

Ta hüppas mu toa aknast välja ning ütles: "Mine sööma, oota ainult!"

Ma läksin alla ja siis helises ulsekell.
No on ikka imelik tüüp mul.

"Tere, kas võin õhtusöögiga liituda?"

"Oii Sten, ikka võid! Tule ja istu!"

Sten istus minu kõrvale. Me kõik koos sõime õhtust ja siis küsis Sten
"Kas ma võin teile ööseks jääda?"

"Sina oled ikka tõesti vähe meil siin ööbinud aga kui Melissa on nõu-"

"Jaaa" segasin emale vahele

"Noo okei, võite küll"

Me naeratasime koos Steniga. Õhtul vaatasime koos telekat ja sõime popcorni. Õhtul tuli Sten mulle kaissu ja siis ütlesin ma: "Vanasti nähvasin või ütlesin: Ma vihkan sind, Unusta ära! sulle aga nüüd ütlen ma sulle ausalt, ma armastan sind!"

"Mina sind kaa!"

Enne kui ma uinuda jõudsin kuulsin kuidas Sten veel ütles:
"Ma teadsin, sa saad minuks!"
______________________________________
Heii, loodan et meeldis! Uus osa tuleb peagi😘
❤️Mammu❤️

Pöördumatu armastus Donde viven las historias. Descúbrelo ahora