BENDEKİ SEN

166 6 0
                                    

Merhaba sevgili günlük, ben Zeynep... 16 yaşındayım ve biraz asi ruhluyum. Güzelim diyemem ama sonuçta erkeklere göre kolay değilsen çirkinsindir...

Kolay olmaktansa çirkin olmak diyorum. Ve evet bu yüzden de sevgilim yok. Kalabalık bir arkadaş grubumda yok. Sıradan bir devlet lisesinde hafiften inek bir öğrenciyim. Okulu sevdiğim söylenemez ama sonuçta her gece sabahlayacak romantik bir sevgiliniz yoksa mecburen oturup ders çalışırsınız. Ama neyse ki okul kapandı. Şimdi kendimi internetteki kore dizilerime adayabileceğim.

Ama tabii küçük kardeşimi pakta oynatmak yada hareket et artık gibi eleştirilere göğüs gerebilmek için evimize yakın bir koruda yürüyüşlere çıktığım oluyor. Saolsun biriciğim Gökçe (en yakın arkadaşım) bana bu sıkıcı yürüyüşlerde eşlik ediyor.

Bu sabah saat 10 gibi yan apartmanda oturan Gökçe'ye uğradım ama duştaymış. Bu yüzden yürüyüşe yalnız çıktım. Koruya vardığımda kulaklıklarımı takıp yürümeye başladım. Bir süre sonra koşmaya başladım. Aslında pek adetim değildir fazladan efor sarfetmek ama işte müziğin ritmine kendimi kaptırdım sanırım. Ben tempoyu tutturmuş devam ederken, biri arkadan çarptı ama bildiğimiz üstüme çullandı hayvan !  Başımı hafif çevirdim anında ve mavi gözlerni gördüm. 'Özür dilerim' dedi ve gülümsedi. 175 cm boylarda kahverengi saçlı bronzlaşmış bir ten ve mavi gözler...  mavi...

UMARIM İYİ BİR BAŞLANGIÇ OLMUŞTUR. YETERLİ SAYIDA BEĞENİ ALIRSA DEVAMI GELECEKTİR...  AMA BEĞENİLMEZSE YAZI KARİYERİMİ NOKTALAYACAĞIM :)

 

BENDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin