Selamlar, nasılsınız kızlar? Ummmarım iyisinizdir. Biz çok iyiyiz teşekkür ederizzz. Bu giriş cümlelerini yazarken youtubeda takip etimiz bir youtuber melisa dan esinlendik ve şu anda gülmekten yerde tepinmekteyiz. Tepinmek derken biz iki öküz olarak bildiğiniz şımarık kız tepinmeleri değil direk evi yıkan cinsten. Biz kim miyiz? Biz 2 kuzeniz. Büşra ve Derin. Sizlere kendimizi tanıtmak isterdik fakat buna henüz hazır değilsiniz yani evren bile bize yeni yeni alıştı. Dünya bile bizi taşımakta zorlanıyor. Hafif değil oldukça dolu dolu etine dolgunuz. Ele geliriz. Hayatımız hep çikolata yemekten ibaret. Kilolarımızdan oldukça şikayetçi olduğumuz halde yediğimiz hiçbir lokmadan geri kalmayız asla ve kat’a. Yan yana otobüs koltuklarına bile oturmak için bir zulüm. Hadi oturduk diyelim. 2 kişinin sığabileceği koridor kısmını bile 1 kişiye düşürüyoruz. Bizim için gülmek sizin anırmak diye tabir ettiğiniz eyleme tekabül ediyor. Asla beraberken hele ki yalnızken sesli ya da insani gülüp kahkahalar atmayız. İlla ki yere yatıp bacaklarımızı havaya kaldırıp(bu hiç kolay değil) tepinmemiz ve öküz anırması, boğa güreşmesi seslerini çıkarmamız gerekiyor. Bunları açık açık anlattığımıza bakmayın biz sadece baş başayken böyleyiz. Şimdi sizlere kişilik özelliklerimizden, insani yönlerimizden bahdeselim. Amacımız sadece biz böğürürken hissettiklerimizi yansıtmak ve eğlenmektir.
1.Bölüm
Büşra: 18 yaşında. Esmer 165 boylarında kiloya gerek yok zaten. insanlar onu her şeye gülmesiyle tanır. Bildiğimiz en neşeli en fedakar bir okadar da huysuz bir kişiliktir. Erkeklerle arası oldukça iyidir fazlaca cilvelidir ki arkadaş arasında bu muhabbet sıkça yapılır. 2 ciddi 1 öylesine ilişki yaşamıştır.
azgındır. Sevgili istedikçe erkekler ondan kaçmaktadır.
Derin:17 yaşında. Kumral 180 boylarında insan azmanı. Shrek’in Fiona’sına, Recep’in 1. Filmde yanlışlıkla masaj yaptığı azmana tekabül eder. İnsanlar onu sessizliğiyle, hanımefendiliğiyle bilse de Büşra ile baş başa kaldıklarında resmen kabuklarını kırar. Eline erkek eli değmemiştir, saf bakire kızımızdır aynı zamanda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karaya Vuran Balinalar pardon Kuzenler
Romanceİki genç kızın sorunlu ama kendilerini yaran muhabbetleri.