A sötétben ültem nem látva semmit egy zöld szempáron kívül. A szemek felöl egy kéz nyúlt felém. Próbáltam felkelni és elfutni, de nem tudtam mozdulni. Hátulról hirtelen egy csuklyás ember magához húzott és a kezéből fekete tűz tört elő elkergetve a szempárt. Megmentőmnek fekete csuklyás kabátja volt. A kabát hátán megláttam azt a jelet, amit álmomban szoktam a halotton. Arcát a csuklya miatt nem láttam. -A benned lévő tűz megfog védeni csak hívd elő és irányítsd.-mondta a megmentőm aztán eltünt. Hangjából még kitudtam venni, hogy egy lány volt. Az ágyamban voltam. Ránéztem az órámra ami a kis éjjeli szekrényemen foglalt helyet. 20:21 volt. Sehogy se tudtam visszaemlkézni, hogy kerültem haza. Mindig csak egy zöldz szempár jutott az eszembe. Felketem az ágyamból és a szekrényemhez mentem, hogy átöltözzek. Egy ujjatlan fehér kisruha és fekete cicanadrágot vettem fel. Az ajtómhoz lépve hallottam, hogy szüleim valakivel beszélnek és hallottam is, hogy kivel. Aoi tanár úr volt. A beszélgetésből csak pár szót tudtam kivenni, mint például:- hogy már nincs többé biztonságban. És hogy:-Elkell vinnem innen. Megijedtem.
'Miért akarna Aoi elvinni és hova?'-gondoltam. Kimentem a szobámból és lementem a lépcsőn a beszélgetőkhöz a nappaliba. Aoi egy furcsa ruhát viselt, amit még soha nem láttam. Fekete pólója felett egy kabát és köpeny együttese lehetett ami fekete és piros színű volt. -Kuro.-Szólt rám anya gyorsan, hogy ne bámuljam tovább tanárom.-Gyere ülj le.-Tette utána hozzá. Leültem a fekete fotelünkbe anyáékkal és Aoival szembe. Pár perc csendben lét után apa ránézve Aoira felkelt és a szobában lévő összes függönyt elhúzta. Kérdésre nyittotam a szám, amikor hirtelen tanárom, mint apa az előbb felállt. Csak annyi volt a különbség, hogy ő előttem állt a hátán korom fekete szárnyakkal és barna szemei helyett sárgán meredt rám.Itt a vége. Remélem tetszett. Készül a következő fejezet, de címet biztosra még nem mondok.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az utolsó
FantasiElgondolkodtál már azon hogy mi a célod a világban? Vagy hogy mi a szereped? Hol a helyed? Kuro a hétköznapi diák ezen szokott. Miután hazaér fenekestül felfordul az élete.