Nu mă las furată de privirea lui, continuând apoi să urmez coloana de oamneni, care, se pare că nu sr mai termina.
Eram deja de cateva ore, fiind aproape de înscrieri. O fată, destul de înaltă, Da peste mine, intrând în faţa mea. Fix de oameni de genul ăsta am eu chef acum.
-Domană, staţi la locul vostru. Toţi aşteptăm al fel de mult, nuar fi corect să ne luăm locurile.
Ea îmi aruncă doar o privire scârbită, întorcându-mi spatele.
Cât de impertinentă este.
Eram deja dezgustată de ea. Eram cu nervii la pământ, aşa că i-am intrat în faţă.-Nu e frumos să luaţi locul altuciva. -spune ea.
-tu deja ai făcut-o, eu doar mi l-am recuperat. -spun, întorcându-mă cu spatele el ea.
O femeie din faţă mă privea speriată de parca îi voi lua şi ei locul.
Îi zâmbesc strâmb, iar ea se întoarce.Între ce oameni neruşinaţi am nimerit.
Termin preselecţiile, plec de aici, până nu mă transformă şi pe mine.
Oh, Erin, adună-te. O să înebunesc aici.Deja începuse să miroasă deranjant. Era înghesuială, într-o încăpere nu prea mare.
Mă uitam pe pereţi,când, deodată o mulţime de oameni se strâng într-un colţ al holului.
Era de aşteptat că o femeie leşinase, la ce aer e aici.Oricum, îmi venise rândul, mă înscriu, intrând în camera unde se afla o scenă mare. Nu glumeau când spuneau 'preselecţii'.
Nici nu mă mira de ce ei nu îşi bateau capul de noi. Aici au aer condiţionat şi o masă plină cu gustări.Iau loc pe un scaun, aşteptând ca numele să-mi fie strigat .
Mulţi dintre oameni au renunţat, nu au putut înfrunta caldura și mirosul din holul alăturat.După câteva momente, îmi aud numele. Urc pe scenă, începând să cânt.
Emoţiile m-au lăsat, gândindu-mă că acest single este creat de mine.
Termin, toată lumea mă aplaudă. Zici că eram la un concurs adevărat. Nu pe toţi i-au aplaudat.-Erin, stai un moment. -spune Chad vorbind cu ceilalţi membrii ai formaţiei.
-Nu ar fi corect pentru ceilalţi participanţi, dar eşti promovată. Stiu că mulţi dintre voi aţi aşteptat în aerul acela închis, de aceea vă vom da un premiu de participare. Un cec de 100€. Cred că toată lumea va fi mulţumită.-spune luând o pauză, Erin ,de acum eşti Solista trupei! -anunţă Chad, eu luând-o razna de bucurie.
Nu-mi venea a crede urechilor.
O lacrimă mi se desprinse, curgând de-a lungul feţei, zdrobindu-se de podeaua scenei.
Eram în al nouălea cer.
Toţi m-au aclamat, urcând pe scenă formaţia.Matt îmi înmânează cardul de membru al echipei.
-Vă mulţumesc băieţi! -spun eu.
Mulţimea de oameni începuse să-şi facă dispariţia, rămânând doar eu cu trupa.
-Ei bine, trebuie să semnezi cateva hârtii.
-Fac tot ce este nevoie-spun eu, luând pixul.
-Trebuie să-mi spui mărimea încălţărilor şi îmbrăcămintei. Şti, ru mă ocup cu garderoba. -spune Melania întinzând o ruletă.
Eu mă las măsurată, putând să am o ţinută asemănătoare ca a lor.
-Erin, vom avea peste o săptămână un Turneu în America. Trebuie să începem repetiţiile. Mâine la ce oră poţi veni?
-greu de spus.Am şi servici, trebuie să-i ţin locul unui coleg de muncă. Am un orar încărcat. -spun puţin retrasă.
-Înţelegem, atunci îi poţi spune colegului că nu mai poţi veni?
-De fapt nu înţelegeţi, a avut un deces în familie. Trebuie să-i ţin locul.-spun eu, dându-mi seama că am o posibilitate, putem repeta pe tura mea, ştiţi, lucrez la un studio, oar mel... -rămân eu blocată, da, putem repeta acolo.
-Super, atunci! -spune Melania semănând într-o agendă.
Îmi iau rămas bun, plecând acasă.
Afară era beznă, doar lumina felinarelor te îndrumă.Acasă, Scott dormea. Eu îmi fac un duş,intrând în pat.
Eram atât de fericită că am luat postul.Eram foarte entuziasmată, încât somnul nu mă lua.
Nu puteam dormi.
Îmi fac un ceai, stând la televizor. Stirile vorbeau despre mine, care luasem locul de solistă.'Îmi face cu mâna, rămând pe scaun în aşteptarea unui poliţist ' <-mic spoiler ^^
CITEȘTI
Cântec pentru doi
RomanceNoi suntem ca un cântec, nu credeţi? Un cântec nu se poate cânta niciodată de la sfârşit spre început. Trebuie să-l cânţi totdeauna îndreptându-te spre sfârşit. Pe parcurs, în timp ce cânţi încă şi muzica te îmbată, îţi dai seama că sfârşitul se apr...