Beklenen Mezuniyet

74 3 2
                                    

   İşte bugün 4 yıldır emeğinin ve çabamın sonucunu alma günü bugün 30 Ağustos ve biz Harbiyeliler bu gün mezun oluruz. Okul birincisi olarak bitirdiğim okulumdan ayrılma günü.
Şimdi ise haricilerimi giymiş yanımdaki Nisaya nasıl olduğunu soruyordum.

- Ya Nisa nasıl olmuş? Kötü mü duruyor? Ütüsü iyi değil dimi on kere de ütüledim oysa. Offf
-melike cidden iyi duruyor hem Ütüsü benimkinden de iyi biraz sakin ol.
- Ama olamıyorum bugün hayallerimin gerçekleştiği gün üstelik cumhurbaşkanından diplomamı alıcam ayyy heyecandan ölücem galiba diplomamı sen alırsın dimi?

Bunu öyle büyük bir ciddiyetle sormuştum ki kız bana köylü görmüş uzaylı gibi bakıyordu.
- melike sakin ol şimdi ben seni öldürücem saçma sapan konuşma niye ben alıyormuşum senin diplomanı ben?
- ay tamam Nisa bişey demedim insan arkadaşını böyle mi sakinleştirir hayırsız badi nolacak       
  - kızlar hadi törene geçiyoruz.
- tamam geliyoruz.
- hadi Nisa bak lafa tuttun bizi zamanı unuttuk yürü hadi yürü
-hı?
-ay hadiiii
Nisayı sürükleyerek sıraya geçtik ve ilerlemeye başladık. İlerledikçe kalbimdeki heyecan artıyordu. Ölüyorum galiba.

Kara harp okulu komutanı okulu birinci bitirenlerin adlarını söylerken sayın cumhurbaşkanımız da bizi tebrik ve başarılar dileyerek diplomamızı veriyordu. Sıra bana gelince beni tebrik edip diplomamı verip benden sonraki Nisaya da vermişti.

Sancak teslim töreni de yapılınca herkes rahata geçip ailesinin yanına gitmeye başlamıştı. Ama benim gelecek bir ailem olmadığı için sarılıp tebrik edecek de kimsem yoktu.
Ertesi gün eşyalarımı toplayıp ilk tayin yerime tunceli tugaya eşyalarımı gönderdim.ben daha sonra gidecektim .onların önce gitmesi iyi olurdu zaten tugay komutanı ile de irtibata geçip eşyalarımın nasıl alınacağını öğrenip ayarlamıştım.

Şimdiki işim ise son kez Anıtkabir'e gidip Ata'yı ziyaret etmekti. Bir taksiye binip hemen anıtkabire gittim.orayı ziyaret ettikten sonra da otobüse binip yolculuğumu başlattım.nisadan ayrılmak çok zor olmuştu. onun görev yeri  ise şırnaktı.sahi harp okulundan birincilikle mezun olup doğuyu isteyen ilk kadın kişileriz  bence.
Yolculuk uzun olacağı için biraz uyumak istedim ve kulağıma kulaklıkları  takıp gözlerimi kapadım.

Arkadaşlar ilk kitabım bunun için bazı hatalarım olabilir.kusura bakmayın.görüşleriniz benim için çok önemli onları bana söylemenizi isterim :)  

görüşleriniz benim için çok önemli onları bana söylemenizi isterim :)  

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


RütbeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin