Episodul 6

66 3 0
                                    

Scena 1- Dimineața, Afară din Hotel

An şi cu Jullya ies din acel Hotel şi merg către o Fierărie a Sufletelor, pentru a cumpăra o nouă coasă pentru Jullya. Persoanele care au citit Episodul în care Am s-a transformat în vârcolac vor înțelege.
An şi cu Jullya au mers spre Fierărie tăcuți. Tot drumul de 546 de metri n-au spus nimic. Iar, când au ajuns în fața Fierăriei au observat ceva macabru. Fierarul era afară, mort. Cineva, a înfipt o furcă în capul Fierarului şi la lăsat afară mort.
An se duce către Fierar, Jullya îl urmează pe An. Iar An, încearcă să-l trezească pe Fierar, dar degeaba, Fierarul nu respira, nici nu-i bătea inima. Fierarul a dat colțul.

În spatele celor doi vânători de suflete, aterizează două vrăjitoare: Anna şi Rossa. Cele două vrăjitoare scot un râset malefic. An si cu Jullya se întorc, An pune mâna pe coasă si se repedă spre Anna. Jullya fuge până în Fierărie, iar Rossa era să sară spre Jullya, dar, un glonț o lovește pe vrăjitoarea Rossa în piept. Rossa întoarce privirea către direcția de unde a zburat glonțul şi observă, că cel care a tras a fost Piticul Polițai. A reușit să evadeze.
Rossa îsi invocă un scut şi sare către acel Pitic. Iar Piticul a încercat să tragă în continuare în Vrăjitoare, dar degeaba, gloanțele au ratat-o pe Rossa. Piticul a fost deodată înțepenit de o cușcă mov si cu cranii mov. Rossa aruncă o sferă violet către Pitic, sfera l-a nimerit pe Pitic, iar Piticul a explodat în 1 000 de bucăți cărnoase.

Scena 2- În Fierărie

Jullya intră în Fierărie, se uită-n jur, pe masă era doar unelete, jos, erau doar metale grele. Jullya aruncă o privire sub birou, apoi, observă un pistol D-Eagle. Jullya ia pistolul, dar, când a pus mâna pe pistol, a înghețat o clipă.
Când Jullya sa dezghețat, trage un glonț în perete. Atunci, când glonțul a nimerit peretele s-a întâmplat ceva ciudat, ceva de nedescris. Practic, peretele a explodat.
An şi cu Vrăjitoarele se luptau în continuare. Jullya, încarcă pistolul, țintește un glonț spre Rossa. Glonțul a atins-o pe Rossa, iar, draga de Rossa a fost aruncată într-un camion, cu o viteză mai mare, decât al unui Buggati.
Ana se urcă pe mătura sa, apoi îsi ia zborul.
Draga de Rossa, se urcă pe mătură si dispare, fiind pe urmele Anei.
An se întoarce către Jullya, observă arma. An se apropie de Jullya, îi arată semnul okay si îi spune:
-Ai tras bine. Foarte bine!
-Mersi! spune Jullya.
-Am observat că ți-ai găsit arma.
-Da. Îi un Pistol. Cred că-i exploziv.
-Pistol exploziv... N-am auzit de aşa ceva. Oare, o avea Makarov vreo idee ?
-Să încercăm. Dar, ce-om face cu Vrăjitoarele ?
-O să vedem. Lupta încă nu s-a terminat, aşa că, presupun că o să ne mai întâlnim cu acele Vrăjitoare.
An şi cu Jullya, îsi i-au armele în mâini şi merg către Makarov, care probabil încă se mai află la Hotel. Presupun.

Scena 3- Hotel, Camera lui Makarov

An şi cu Jullya, ajung în fața camerei lui Makarov. An bate la usă, iar apoi cei doi, neauzind niciun răspuns, intră în camera lui Makarov. An si Jullya observă că Makarov încă doarme.
An îsi scoate cureaua, se uită cu o față de pervers la Makarov. An ia cureaua în mână, o ridică în sus, apoi începe să dea cu cureaua în Makarov. Jullya a filmat pe telefonul ei.
Makarov nu s-a sculat. An dădea din ce în ce mai tare, dar, Makarov dormea dus. Jullya lasă telefonul jos, se duce către Makarov să-i verifice pulsul. Jullya pune mâna pe pieptul lui Makarov si îi aude inima bătând. An aruncă cureaua jos.
-Doarme dus. zice An, ducându-se către usă. Vii să mâncăm ceva ?
-Da. răspunde Jullya, ieșind cu An din camera lui Makarov.

Scena 4- În mintea lui Makarov

Makarov se afla în mintea sa, o încăpere întunecată şi goală. Makarov medita, dar nu era singurul, lângă Makarov era acel demon. Makarov a aflat ceva despre acel demon, este tăcut când meditează.
Dar, Demonul îsi revine, se scoală-n picioare şi îl întreabă pe Makarov:
-Vrei să revi la realitate ?
-Da. răspunde Makarov ridicându-se. Da, Rommulus.
-Bine.
Demonul Rommulus, pocneşte din degete de 3 ori. Makarov începea să dispară, iar Demonul rămânea în mintea lui Makarov. Rommulus observă că Makarov nu mai este în mintea sa, aşa că, Rommulus începe să redecoreze mintea lui Makarov. Ce-ați vrea să facă ? Unde ați vrea să locuiască ?

Scena 5- Camera lui Makarov

Makarov se trezește, se uită-n jurul său, nu era nimeni, nici cioara sa Lobbi. Makarov se scoală din pat, se uită-n jurul său, observă o curea jos, apoi se uită la picioare şi îsi vede picioarele rănite. Se scoală din pat şi spune cu o voce destul de tare: " AUUUUU!"
Makarov îsi ia pantaloni şi cu o bluză, iese din cameră, dar, când era să meargă-n Sala de Mese, se duce mai întâi la Baie pentru a se spăla pe dinți, şi apoi când a terminat merge la Sala de Mese, unde erau si ceilalți vânători de suflete.

--SFÂRȘITUL EPISODULUI 6--

Vânătorul de Suflete --FINALIZATĂ--Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum