Κεφάλαιο 19

70 12 0
                                    

Είχα ξαπλώσει στα πόδια του. Γελάγαμε, ήταν τέλειο.

Το μόνο που ήθελα ήταν να ξυπνήσω δίπλα του και να δω το όμορφο πρόσωπο του. Το χέρι του στην πλάτη μου, το κεφάλι μου στο στήθος του.

Θα μπορούσα να ακούω το χτύπο της καρδιάς του όλη μέρα και νύχτα. Είναι ο ήχος του σπιτιού, ένα σπίτι που επιτέλους βρήκα.

Θα ήθελα να τον δω να κοιμάται και να ακούω το σιωπηλό ροχαλητό του, αν και μισώ το ροχαλητό.

Θέλω να μάθω τα πάντα για αυτόν, κάθε σκέψη, κάθε επιθυμία.

Θέλω να μάθω τα πιο ηλίθια πράγματα, όπως το πως θέλει το πρωινό του και ποιο είναι το αγαπημένο του φαγητό.

Θέλω να γελάσω μαζί του μέχρι να μην μπορώ να αναπνεύσω.

Θέλω να πηγαίνουμε σινεμά μαζί, να βγαίνουμε ραντεβού για δείπνο, να ανοίγω την πόρτα και να δέχομαι μυνήματα και λουλούδια.

Θέλω να του μιλήσω για σοβαρά πράγματα.

Θέλω να μάθω τους φόβους του.

Θέλω να ξέρω τι τον κρατάει ξύπνιο τη νύχτα.

Θέλω να μάθω τα ελαττώματα του και να τον φιλήσω. Θα τον φιλάω για πάντα, αν αυτό τον κάνει να είναι πάντα ευτυχισμένος.

Θέλω να τον δω να χαμογελάει, θέλω να είναι ευτυχισμένος.

Θέλω να είμαι η αδυναμία του, να έρχεται όταν θα έχει μια άσχημη μέρα.

Θέλω να μιλάμε, να μιλάμε και να μιλάμε.

Θέλω να μπω στο μυαλό του και να κολυμπήσω στις φλέβες του.

Θέλω να τον ξέρω μέσα και έξω.

Θέλω να τον βγάλω φωτογραφίες και να του δείξω πόσο όμορφος είναι.

Θέλω να τον κρατήσω, να νιώσω τη ζεστασιά του.

Θέλω να έχω τα χέρια του γύρω από τη μέση μου.

Θέλω τα φιλιά του σε όλα τα σωστά μέρη.

Θέλω να τον μυρίσω μετά από μια δύσκολη μέρα και μετά από ένα φρέσκο ντους.

Θέλω να γίνω δική του.

Θέλω να μ'αγαπάει περισσότερο από όσο μπορεί.

Δεν θέλω ποτέ να αμφιβάλλω ή να αμφισβητήσω αυτή την αγάπη. Τον θέλω με τις ατέλειες και τις ευλογίες του. Θέλω τα πάντα από αυτόν, τον θέλω.

"Εε όλα καλά;" είπε και με σκούντησε.

"Ναι, μια χαρά" είπα και χαμογέλασα πλατιά "Είμαι κάπως κουρασμένη, θα πάω να χαλαρώσω στη μπανιέρα και μετά θα κοιμηθώ. Οπότε αν δεν σε πειράζει φύγε και θα τα πούμε αύριο" το είπα όσο πιο ευγενικά μπορούσα.

Angelic Touch Where stories live. Discover now