Marcus
Párty byla v plném proudu. Všichni si užívali a byla tam zábava. Martinus se líbal s Roxy a já se bavil s klukama. Na chvíli jsem si odskočil na záchod.Vrátil jsem se a všichni byli venku a dívali se na střechu. Nechápal jsem co se děje. Podíval jsem se nahoru a nic jsem neviděl. Až najednou jsem si všiml, na střeše byla ožralá Isabell.
Motala se tam a já měl strach aby nespadla. Ostatním to bylo jedno buď byli taky ožralí anebo tam nebili.
Když málem spadla utíkal jsem ji chytat. Ona opravdu padala ze střechy a já ji chytil do náruče. Podívala se na mě a začala se smát.
Donesl jsem ji k ní do postele a řekl, že by ta párty měla skončit.
Ona na mě začala řvát, že to je její dům a ,že ji nemám poroučet. A prý ať si najdu nějakou holku a vyspím se s ní. Nakonec jsem odešel. No už všichni odcházeli.
Jen co jsem přišel domů lehl jsem si do postele a už jsem spal.
Isabell
Sakra!!! Zítra má přijet moje babička a teta! Jak to mám stihnout uklidit.Nakonec jsem si šla lehnout. Chvíli jsem přemýšlela nad dnešním dnem a jak mě Marcus zachránil. Zavřela jsem oči a už jsem spala.
Ráno jsem se vzbudila brzy a hned začala uklízet. Bylo deset hodin ráno. Najednou někdo zazvonil lekla jsem se, že je tam teta a babička. Byl tam Marcus. ,,Co chceš!?"zeptala jsem se. ,,Chci to pomoct"odpověděl. Já se naštvala dělat si ze mě srandu a zdržovat mě.,,Nedělej si ze mě srandu"naštvaně jsem odsekla.
,,Myslím to vážně"řekl mi. Tak pojď uklidit kuchyni.,,No přišel jsem z důvodu...Nechal jsem si tady mikinu."tak fajne já si ji vezmu a půjdu, řekl.Marcus
Pomohl jsem jí, ale stále jsem ji neměl rád. Já ji naprosto nesnášel. Ale co, jednou jsem jí pomohl, jednou se nic nestalo.Isabell
Byla jsem ráda, že mi pomohl, ale pořád jsem ho nesnášela. Teta s babičkou si se mnou popovídali a pak odjeli. Večer jsem si šla lehnout brzy. O vikendu jsem se nudila, koukala se na filmy.V pondělí ráno jsem šla do školy. Naštěstí jsme měli Výchovu ke zdraví. Ta učitelka nás rozdělovala do skupin po dvou. Bylo to vždy holka a kluk.
Když v tom najednou učitelka vykoktala ,,A-a te-eď t-t-t-to b-ud-e I-sab-bel-la a-a-a Ma-ma-rc-rcus. Já jsem se postavila a řekla jsem jí, že s takovým debilem nebudu. Ona řekla, že bto ten měsíc budu muset přežít.
ČTEŠ
Napravená [Marcus & Martinus]
Fanfiction,,Musel jsem jí pomoct. Nevěděl jsem jak, ale měl jsem pocit, že to nedopadne špatně" řekl Marcus