Sfarsitul liniei

7 0 0
                                    

Se lăsase seara și frigul și-a regăsit rolul in peisaj. Individul era, de data asta, înarmat, la propriu și putea sa tragă oricând. Și chiar trăgea. Cât îl urmăream pe individ, l-am sunat pe André sa vina cu toate echipajele de poliție in pădurea Neagră din Valea Neagră,cât se poate de repede. In drumul meu in schimb,valea devenea abrupta. Puteam sa îmi rup gâtul,dar nu a-a întâmplat. Am ajuns in final pe un drum normal, unde eram înconjurat de copaci, iar subiectul pe care îl urmăream a dispărut.
-Aici e sfârșitul tău, detectivule!
Subiectul își făcuse apariția după un copac cu Bereta îndreptată spre mine și cu o fata de parca îi făcusem numai rau.
-Erik opreste-te! Poliția e pe urmele tale!  Nu mai ai scăpare!
-Serios? Dar tu ai?
Trece primul foc. Noroc ca m-am aparat la timp. De ce ma dau mare. Al doilea foc nu a fost aparat, mi-a venit in picior. In timp ce pierdeam sânge,și nu știam cum sa îmi fac rana sa nu mai sângereze, Erik spunea prin ce a trecut și de ce s-a făcut un hoț contrabandist.
-Vezi tu detectivule,viața te învață multe. Și tu trebuie sa ții cont de asta.
Între timp văzusem doua elicoptere de poliție și niște sirene silențioase ca sa nu atragă atenția infractorului. In final și-a dat seama ca vine poliția și cu un pic de noroc și un moment de neatenție m-am aruncat pe el ca sa piardă pistolul și sa ne luam la bătaie. M-a aruncat pe jos și in final cât timp venea poliția, eu și cu Erik ne băteam pentru viața...
-Poliția,pe loc!
Era prins și acum chiar nu mai avea scăpare. 
-Erik,înțelege ești prins!
Între timp ajunse și André cu nevasta lui Erik ca sa vadă ce este de fapt soțul ei. Au încremenit când au văzut scena dintre mine care eram împușcat in picior și Erik care avea lacrimi false pe fata. André, văzând ca sunt împușcat a venit sa vadă rana,numai ca atunci când s-a apropiat,Erik l-a împușcat pe André. Poliția a ripostat cu un asalt de gloanțe in timp ce nevasta lui Erik și cu mine îl trezeam pe André din inconștiență. Erik e in final mort iar cazul rezolvat,dar eu și cu prietenul meu suntem răniți și avem nevoie de îngrijiri medicale urgente, mai ales André. Poliția îl preia pe Erik, iar o ambulantă era pe drum sa ne salveze. Anne Marrie a mers cu noi la spital sa vadă cum ne simțim.
2 ore mai târziu, aud numai vorbe nasoale.
Detectivul e in stare buna, dar prietenul sau e in stare gravă.
Nu se poate,André nu trebuie sa moara. E tânăr. Are o viața de trăit. Eu am reușit sa ies,dar nu am vrut sa ma despart de André,deși nu aveam de ales. Am mers la mine acasă unde am primit recompensa de la Anne Marrie:1.000.000 de euro(atâția bani din niște moșteniri vândute de Erik) și am rezolvat cazul. Răsuflu ușurat ca am scăpat,dar prietenul meu poate sa moara acolo.

Detectivul: Misterul Annei-MarrieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum