Hned po snídani se Kate vydala do obchodu. Cestou se zastavila za Bobym, aby jí pomohl s nakupováním.
Zaklepala na dveře. Otevřel jí a ona nemohla říct nic jiného než :
"Díky, děkuji moc, že jsi přemluvil mámu... " A obejmula ho.
" Nemáš za co Kate, vždyť ses na tom podílela i ty, a navíc bych ti já měl poděkovat, že tam pojedeš s námi."
"Proč, chyběla bych ti? " Zeptala se pobaveně.
"Tak nějak, a navíc by tam byla bez tebe nuda. "
"Bez tebe by tam byla nuda Milouši. Jdu koupit něco na chatu a dárek pro Holly, půjdeš se mnou? " Zeptala se a udělala na Bobyho psí oči.
"Teď jsem se chtěl tam chtěl jít taky. Tak počkej, jenom si dám boty. " Řekl Boby a usmál se.
Vyšli a po cestě se bavili, co budou dělat na chatě, a jak udělají narozeninovou oslavu pro Holly.
Jakmile dorazili do obchodu, Kate šla koupit nějakou Coca-Colu a nealkoholické šampaňské a Boby jídlo a něco na zábavu.
Když došla k regálu s nápoji, zahlédla flašku Coly. Chytla ji. V tu chvíli se za flaškou objevila hnáta s drápy a chytla její ruku. Kate vší silou trhla, vysvobodila se z sevření a spadla na zem. Chvíli byla v šoku a pak se podívala na ruku. Byly na ní škrábance. Rychle popadla jinou flašku a utekla z té části obchodu za Bobym.
Ten už měl všechno v nákupním košíku a díval se na její vyděšený výraz.
"Co se děje Kate? Zrušili slevu na mléko? " Zeptal se a začal se smát.
"Ně-ně-něco tam je! " A ukázala na regál, kde brala Colu.
"A nezdálo se ti to? " Zeptal se opatrně, protože věděl, že když jí zemřel táta, taky měla něco jako vidiny.
"Ne nezdálo! Podívej se, co mi to udělalo s rukou." A ukázala mu ty škrábance na pravém zápěstí.
Boby se zděsil a šel se podívat k těm regálům.
"Nic tu není Kate. " Řekl a zíral na ni.
"Věříš mi, že Boby. Fakt tam něco bylo!"
Boby kývl a šel k ní. Viděl, jak se třese.
"Víš co? Ostatní věci budeme vybírat spolu, jo? " Řekl laskavě a bylo mu jí líto. Nevěděl, co se jí stalo, ale chtěl jí mít u sebe.
"Dobře." Odpověděla jednoznačně a přitiskla se k němu.
Kate koupila pro Holly plyšového medvěda, co drží v tlapkách srdce a Boby jí koupil fotoalbum, kam měl v plánu dát společné fotky jejich party.
Vzali ještě pár věcí a šli k pokladně.
"Bude to 20 £." Řekla prodavačka.
"Já to zaplatím. " Řekl Boby.
"Zapomeň, já zaplatím půlku! " Odsekla ho Kate a položila 10£ na pokladnu.
Usmál se na ni zaplatil druhou polovinu.
Boby chtěl vzít nákup, ale Kate rychle popadla jednu tašku a podívala se na něj.
Vyšli z obchodu a slunce jim svítilo do očí.
"Jako já se tu snažím být gentleman, že vezmu nákup a ty mi sebereš tašku hned pod očima! " Řekl Boby, aby jí zvedl náladu a poštouchnul ji.
Kate se začala smát a on se k ní přidal.
Měl ji rád víc než kteroukoli jinou a nedokázal by si představit život bez ní a ona bez něj.
ČTEŠ
Wendigo
HorrorV noci mám sny, že můj otec stále žije, ale něco s ním není v pořádku. Žiju v malém hornickém městečku Waklen ve Velké Británii. Můj otec zemřel, když mi bylo 5 let. Stala se mu nehoda. Pracoval jako horník, aby nás s mámou uživil. Teď je mi 17 a...