Suga

112 7 0
                                    

-Mi a szar? Nem! Biztos, hogy nem!-dühöngött Rap Monster a tér kellős közepén.

-Nyugodjá' má' le!-csapta tarkón Jungkook.-Nem nagy cucc!

-Kurvára NEM!-vörösödött el a leader feje.-Nem kérem meg senki kezét. Főleg nem egy nyílt helyen és főleg nem úgy, hogy videóra veszitek-hadonászott és fel-alá kezdett járkálni előttünk, amit mi csendben figyeltünk egy ideig, aztán meguntam és elgáncsoltam. Namjoon reflexszerűen próbált kitérni a lábam elől, de ezzel csak azt érte el, hogy megbotlott a saját lábában és már esélye sem volt, hogy egyensúlyban maradjon, és ahogy egy hadonászó kacsa, ami nem tud úszni, úgy esett pofára Rap Monster is. És a fene egye meg, hogy pont ilyenkor nincs sehol egy paparazzi, aki levideózhatná az egészet!-Áú!-terült ki a földön Namjoon, és ha azt hittük a feje nem lehet pirosabb, akkor nagyot tévedtünk, ugyanis még nem látott lilás piros árnyalatot vett fel.

-A csapat érdekében csináld meg-mondtam neki zsebredugott kézzel és a szemem sarkából a mellettem álló lányra pillantottam. Az egyik sötétkék pólóm volt rajta, meg a fehér felsőm, amit kölcsönadtam neki, hogy ne az izzadt ruháit vegye vissza, bár a farmert elutasította és a többi dolgot nem is mertem megkérdezni (Khm, fehérnemű). Nyirkos haja selymesen hullott a hátára és erősen türtőztetnem kellett magam, hogy ne érjek hozzá. Még ahhoz is nagy erőfeszítés kellett, hogy ne lépjek közelebb hozzá, pedig Isten a tanúm, hogy bármit megtennék, ha akár két centivel is közelebb lehetne hozzám.

-Fogalmatok sincs, hogy mit kértek tőlem!-ült fel lassan RM és a fejét a térdei közé hajtva súlyos depresszióját igyekezett visszafogni. Igazából nem kötelező neki megcsinálni a feladatot, de Jungkook nem akarja, Ivy lány, én meg megtehetem, hogy nemet mondok. Ilyen az, amikor swag vagy.

-Oh, nem nagy dolog-legyintett Jungkook hanyagul.-Nézd csak!-ragadta meg a leader vállát és az egyik irányba fordította a fejét, ahol épp egy csapat lány vágtatott át a téren.-Csak oda kell menned és túl esni rajta. Mutasd meg, hogy milyen példaértékű vezető is vagy! Hadd, hogy a példaképünk lehess!-valahol a példaértékűnél Namjoon felpattant és a vezető szónál már el is indult a lányok felé. Úgy látszik csak ennyit kellett neki mondani, hogy bedobja a törülközőt. Jungkook csípőre tett kézzel, elégedetten nézte, ahogy RapMon megigazítva a sapkát a fején, egyenes háttal szeli át a teret és valószínűleg a legelragadóbb mosolyát elővéve áll meg a csajok előtt. Bár ezt csak sejtem, mert a bandavezér háttal állt nekünk. De el tudom képzelni, ahogy olyan tipikus Namjoonosan vigyorog. És valószínűleg a maszkját is elfelejtette levenni, szóval nem tudom, hogy mi fog ebből kisülni.-Ivy videózol?-fordult most a csapattársam a kapitányunk felé, akinek a kezében már ott volt a telefon és ránagyítva RM-re, az egészet vette. Jungkook izgatottan nézte az elénk táruló látványt, én unottan, Ivy meg poker face-el, aztán csak azt láttuk, hogy a leader letérdepel és az egyik lány felvisít, majd lendületből pofon vágja a srácot, aztán mind elsietnek. Kicsit olyanok voltak, mint a csirkék, akik levágott fejjel még szaladgálnak egy sort az udvaron és épp a járásukat elemeztem, amiről nem tudtam eldönteni, hogy inkább struccos, vagy inkább pulykás, amikor Rap Monster felüvöltött és ököllel a földbe vert.

-Háááát, oké-reagáltam le a jelenetet.

-Ojojojojoooooj!-nevetett fel Jungkook.-Remélem le lehet menteni a videót-fordult Ivy felé, aki épp akkor nyomta meg a beküldés gombot.

-Még szép hogy-vigyorodott el gonoszul a lány.

-Aj, micsoda műsor. Egyre jobb ez az este!-folytatta nagy vidáman a maknae.

-Nem kéne odamennünk?-sajnáltam meg a leaderünket, akit épp most utasítottak vissza. Valószínűleg ez lelki traumát hagy maga után és abban is biztos vagyok, hogy negyven év múlva is szívatni fogja vele Jungkook.

Wings  -BTS-Where stories live. Discover now