1 глава

12 0 0
                                    

Щом вратите на новото ми училище се отвориха, забелязах колко всъщност познати лица има тук... И под познати имам предвид хора, които съм виждала по филми или съм слушала тяхни песни и тн.
Вървях спокойно по коридора, докато не забеляза, че всички ме зяпат. Нямах идея какво толкова става за това забързах крачка търсейки кабинета на Директор Колинс.
-Най-накрая... Отдъхнах си и почукаш на врътата.
-Влез!!
Без колебание отворих врата и влазах.
-Здравейте Директор Колинс.
Усмихнах се..
-Добро утро госпожице Съг.
И тя се усмихна приветливо.
-Моля седнете.
Веднага я послушах и седнах на стола.
- С голямо удоволствие Ви приветстваме в нашето елитно училище, надяваме се да ви хареса.-Каза Директор Колинс и се усмихна приветливо.
-Благодаря ви. Отворих с усмивка.
Директорът ми даде програмата и ми каза, че може да тръвам. Аз взех програмата и тръгнах.
Веднага щом тръгнах от кабинета на Директорът се запътих към химията, от която си бямах и понятие. Звънецът вече беше бил и всички бяха в час. Щом влязах в стаята, госпожата ме погледна.
- Нова и закъсняла. Защо ?
- Извинете, бях при Директорът, а и трудно намерих стаята.
-Добре, първи ден простено ти е.
Огледалах се къде да седна, но имаше само едно свободно място и се запътих на там. Седнах, извадих учебникът от чантата си и я сложих до чина си. До мен седеше не кой да е, а съмият Лиам от 1Д.
Той се обърна към мен и се усмихна.
-Добре дошла в Тасис, училището което е дом на всяка известна личност. Усмихнах се и благодарих.
-Между другото съм ти голяма фенка, така де и на другите момчета. И двамата се засмяхме и след това заслушахме госпожата.
Щом звънецът би побързах да изляза, но момент след това чух глас да ме вика, беше Лиам.
-Зоела почакай, ще карам направо. Искаш ли да излезем след училище, като приятели разбира се. Аз се усмихнах гледайки го странно.
-Не виж просто мислих, че искаш да се запоснаеш с нови хода, да се сприятелиш.
И двамата се засмяхме.
-Добре де убеди ме ще излезем, кога и къде.
-В 18:30 да идем всички на кея?
-Звучи добре. Усмихнах му се и тръгнах към другия час.
~~~~~~

Както си седях замислена изведнъж гласът на госпожата прекъсна мислете ми
-Зоела, Зоела били се предствила на класът си.
Суперрр. Любимата ми част от това да си в ново училище. Станах плахо и застанах до госпожата, а всички ме зяпаха.
-Здравейте, аз съм Зоела Съг. Родена съм в Брайтън, но живея от 10 години в Лондон и се преместих в това училище защото. Докато се изкажа, някой ме прекъсна
- Защото стана известна с влоговете си в youtube, знам следя клиповете ти. Каза момчето намигвайки ми.
-Харолд остави госпожицата да довърши.
-Извинете годпожо. Каза къдрокоското.
-Ами то това е госпожо. Усмихнах се и седнах на мястото си.
Щом би звънеца си събрах нещата и тръгнах към столовата за да хапна нещо. Доката си търсих място да седна, когато някой докосна рамото ми.
-Хей искаш ли да седнеш при нас.
Обърнах и видях, че беше Лиам.
- Ами не искам да ви притеснявам.
Хари се присъедини към разговорът.
-Глупости, няма да ни притесняваш. Усмихна се къдрокоското.
-Е добре тогава, за мен ще е удоволствие.
Седнахме и аз се запознах официално с другите момчета от групата и се разбрахме отново за излизането по късно.
~~~~~~~~~

Щом се прибрах видях какво прави брат ми Джо ни той беше заспал,

Щом се прибрах видях какво прави брат ми Джо ни той беше заспал,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



за това отидох в моята стая за да си напиша домашните...
След като приключих с тях си взех душ, облякох се подходящо за кея и започнах да се гримирам.
~~~~~~

(18:28) ПОЛУЧИХТЕ СЪОБЩЕНИЕ ОТ: Liam Payne

(18:28) ПОЛУЧИХТЕ СЪОБЩЕНИЕ ОТ: Liam Payne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liam Payne: Чакам те. 😝🐇
Zoella: Идвам веднага 🙈👣
Seen: 18:29 Обух си кецовете и слязох на бързо, щом се качих в колата Лиам ме поздрави, а аз се усмихнах.
-Тръгваме ли? Попитах аз.
-Да разбира се. Лиам отговори и тръгна.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 01, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Училищна ЛюбовWhere stories live. Discover now