CHAPTER 1

159 39 3
                                    

Chapter 1: Transferee

Ka-abre han klasi, nag tikang dayon han mga pag-paasi.
Haguy! Pakilala didi, pakilala didto, ako adi diri pa hira maasi, kay tungod ako bag-o la nga sumulod han ira klasi.

Luminkod han mga linkuranan nga na kada han printe han purtahan, nag huhulat nga tagan hin eskyedyul ngan mayaknan nga 'iday sulod na ngan pag tikang habol nim mga kulang'.

Sanglit ako adto na, nag dagmit! hira napa-usa ngan naka-pakiana, 'hin-o iton hiya? Waray pa man naton hiya nakit-an ngan diri man iton hiya aadi kun diri hiya aanhi hit aton magiging pirnaminte nga klasi'.

Maupay nala usa nga babayi han kumilala ha ak, ako dayon niya gin daupan ngan sinapitan.
Ngay-an, kay hiya nakilala haak, ako umawod kay bis guti la diri na hibaro kun hin-o hiya ngan an iya ngaran.

Kay ngay-an sangkay niya, sangkay ko ngay-an. Hala! Ako pa nakalasan kay usa pa ngay-an han iya mga sangkay, ha akon naruruyag, 'aduy kay inin kilala ko man ngan bangin ngan ako la gin lilinurungan'.

Pastilan! Sanglit hiya nakilala gud haak kay gud man, ako pirmi la nira gin papag-istoryahan.

'Uy!' Usa pa nga babayi dumaop haak, inin ngay-an akon dati pa naka-upod nga yana akon gihap makaka-upod.

Hadto nga adlaw nagtikang ngan gihap natapos han ak adlaw, sanglit ako nagpakilala, ngan yana ira na kilala.

Mga SidayTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon