15

177 4 0
                                    

How can i resist him. Tak boleh. Hati aku sudah tersangkut terok. Gila romantik mamat ni. Adoiii....
Tolong la.... aku confuse. Hati kata go ahead but my mind say no.
Penjelasan die dalam kereta tadi menakutkan. Aku rasa dia bosan dan cuba mencari mangsa. Mana mungkin dia boleh jatuh cinta dalam waktu sesingkat itu. Lain la kalau aku yang terhegeh2 kat dia dan aku miss world.

Apa yang istimewanya aku. Dia dan aku bagai langit dan bumi. Jauh.
But ...
Isn't this every women dreams? To have a prince charming to fall in love with and the prince fall i love back to u....
I dont know. Rase tak sedap hati. What if things happen not according to his plans... or our plans. Disaster kann...

Jujur kah dia? Peluang kah ini?

Have i fall....? malam ni je... aku jatuh hati berkali2. Dia cukup sempura didepan ku... di mata ku....
Bahagianya kalau dapat jatuh cinta kat orang yang juga mempunyai perasaan yang sama... tapi.. sejauh mana kebenaran kata2nya.

He look so relax and confident with all his words

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

He look so relax and confident with all his words. Memang dia dididik begitu agaknya.
Sentuhan jarinya... adeh... to much. I cant describe the feeling. His voice... terus sampai dalam hati. Renungan matanya... menikam. Dia tidak perlu senyum untuk membuat aku rebah....argghhhh....
Aku angau... tapi tak nak mengaku!!!!

Ok ke lepak kat tepi pantai nih... kang kene tangkap basah... sia2 je... tak sempat nak memadu kasih.... huhuhu..

Aku masuk kedalam khemah. Aku duduk di day bed.
Die duduk di kerusi santai... memajam kan matanya yang mungkin keletihan.

Aku sandar ke bes frame... mengantuk. Dengan alunan bunyi ombak... syahdu...
Memandang ke arah laut.... gelap. Hurmm.... look like my future dah....

Ku capai tas tangan ku... ku cari phone.
300++ whatsapps notification... dari Lisa... my family sepupu sepapat group and hurmm... my classmate group yang dah lama menyepi tiba2 ada 200++ unread massage. Wow.... pelik...
Ahhh.... malasnya nak bukak... mesti sibuk cerita kesah rumah tangga memasing... anak la... or ada yang nak kawin dan menjemput melalui whatapps je. Family group pun sama... and Lisa... aku da boleh agak ape soalannya.
Malas... aku jeling ke arah Mateen. Matanya masih terpejam. Aku dibawa jauh2 ni.. just nak suh tengok dia tido je ke?

Ku capai kotak rokok dari dalam beg.. lighter skali... ku nyalakan...
Dalam keadaan macam ni... i need my ciggy. Ku tarik nafas asap rokok dalam2.... kemudian ku lepas kan... memandang ombak gelap. Apalah nasib aku lepas ni....

"U smoking?" Tiba2 die menegur dari belakang... aku terkejut. Dalam gelap ni.. memain la.
"Yup. I smoke. Why? U tak suka ke?" Tanyaku. Kata nak tau pasal aku kan... aku tak akan control2 dah pas ni.
"Can i have one?"
Die pau aku weh...
"U smoke? Bibir merah gitu..."
"Occasionally" jawabnya.
"Owh.. social smoker la neh. Ambil la.. i belanje"
Aku menghulur kotak rokok aku. Die mengambil sebatang. Dia campak kotak rokok keatas meja. Dia terus duduk. Meyandarkan badanya di bed frame. Di sebelah ku... bahunya bertemu ke bahu ku.

i'm your julietWhere stories live. Discover now