Motorlu Kurye ile Kapıdan Kapıya Teslimat

3 0 0
                                    


Gece Motorlu Kurye

Gece Kurye servisimize hoş geldiniz. İstanbul veya yakın çevre illerde mi oturuyorsunuz, gece gönderi veya paket gönderimi ihtiyacınız mı var, doğru adrestesiniz! Firmamız gece saat kaç olursa olsun, büyük bir titizlik ve resmiyetle gecenin saat kaçı olursa olsun gelip gönderiyi kapınızdan teslim alarak doğru işlemi bitireceği varış noktasına ulaşır.

Kiralık Motorlu Kurye

Yoğun ve yüksek maliyetli kurye gönderileriniz mi var ? Motor Kurye size külfetli gelen maliyetlerinizi düşürüyor. arkadaşımız sizin için çalışan bir personele dönüşüyor, zamanı sizin için değerlendirip kaybedilemez bir fırsata dönüştürüyor. Haftalık, aylık ve yıllık kurye kiralama hizmetimiz ile ilgili bilgi için 0212 210 04 98 numaralı telefonumuzdan ulaşabilirsiniz.

Arabalı Kurye (Araçlı)

Kuryelerimizin motorlarıyla taşıyamadıkları boyutlardaki paket, koli ve benzeri emtiaların otomobil ve panelvan ile ulaştırılması hizmetidir. Hassas, hacimli ve ağır emtialar için en ideal gönderi şeklidir. Böylelikle gönderinizin zarar riski en aza inmiş olur.

Acil İlaç (Nöbetci Eczaneden)

Gün içi her saatte arayın eczaneden ilacınızı fişi ile birlikte evinize getirelim. Acil ilaç ve eczane ihtiyaçlarınız için 7 gün 24 saat telefon üzerinden sipariş verebilirsiniz. Siparişiniz motorlu kuryelerimiz aracılığıyla yarım saat ile bir saat arasında elinizde olur.

Gümrük Kurye

İstanbul un bir ucunda bulunan gümrüklerden evrak aldırmak sizin için sorun mu artık bundan sonra sizin için sorun olmayacaktır çünkü Şuanda ambarlı gümrükte bulunan moto kuryelerimiz siz değerli müşterilerimizin vereceği talimat doğrultusunda hemen ambarlı gümrükten almak istediğiniz evrağı hemen alıp sizin istediğiniz adrese getirip teslimatını yapar.

Toplu Dağıtım

Toplu Dağıtım Hizmeti ile davetiye, bilet, broşür, katalog, duyuru, süreli yayın, dergi, bülten, kredi kartı, banka kartları, fatura, hesap özeti, küçük paket, promosyon vb. toplu gönderileriniz; güvenli, sistemli, hızlı ve ekonomik bir şekilde yapılır.

http://www.motorlukurye.org

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 01, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kapıdan Kapıya Teslim Motorlu Kurye HizmetleriWhere stories live. Discover now