tyler jsoef låg och grät i sin säng för han var väldigt deprimerad. hans säng var helt dränkt i tårar och svett för tyler svettades från sina öron. tylrs MAM som hette karin tyckte att tyler var konstig som svettades från ett sådant förunderligt ställe. det tyckte många andra också, MEN... det fanns en pojke i tylers paralellklass som hade ett öronsvettsfetish. han hette hosia viljam DBUN och han var den SNYGGASTE KILLEN I HELA NIAN! tyler var också sjukt snuygg men han var så emo att ingen pratade med honom. och dessutom svettades han ju från hans öron. det är ju äckligt.
en vacker dag på planeten tellus skulle tyler traska till skoelan med sin svarta mössa och svarta jacka och svarta tshirt och svarta byxor och svarta vans och svarta ryggsäck. han brukade alltid gå ensam men just denna mognaden kom en handsome liten pojke och gick bredvid tyler.
"hey" sa josj.
"|-/" sa tyler.
"jaha" sa josh.
josh inledde en lite halvstel konversation med emobarnet som sedan övergick i LYCKLIGT BABBEL! tyler var för första gåongen på tre veckor riktigt GLAD! omg. han insåg att josh var assnygg och gick lite närmare honom.
josh och tyler pratade om allt möjligt och de var glada och allmänt content och så. sedan kom de till skolan. innan de skildes åt gav sjosh tyler sitt nummer.... tyler blev glad