7.BÖLÜM - İLK ADIM

32.1K 2K 105
                                    

Güzel, romantik bir bölüm sizlerle ❤

SADECE HAYALİMDİN... BELKİ BİR GÜN SEVER, DEDİĞİM DÜŞÜM...
SADECE HAYALDİ...
AYAKLARIMI YERDEN KESEN O OPÜŞÜN...

Akşam eve geldiğinde Lalin çok mutluydu. Oğlunun ve gelininin yüzündeki gülücükleri gören Nigar hanımın içindeki mutluluk tarif edilemezdi. Çok korkuyordu bu kızın mutsuz olacağından. Ama oğluna da güveniyordu. Çünkü kendi yetiştirmişti. Oğluna katı olmayı değil, adil olmayı öğretti. Oğluna öfkeyi değil sevgiyi öğretmişti. En başta da insan olmayı... Tam da istediği bir evlat olmuştu.

"Hoşgeldiniz." Dedi onlara gülümseyerek bakarken.
"Hoşbulduk anne." Dedi oğlu yanağından öperken.
Kız da "Hoşbulduk." Dedi gülümseyerek.
"Yemek hazır. Hadi gelin."
"Tamam." Dedi Lalin, ama Miran sözünü kesti kızın.
"Şey anne eğer müsaadeniz olursa ben Lalin'i yemeğe çıkaracaktım. Konuşmamız gerekenler var."
Kadın gülümsedi. "Tamam, bende ne zaman konuşacaksın diye merak ediyordum. Ama gitmeden önce odama uğra." Sonra gelinine baktı. "Kızım yarın müsaitsen alışverişe çıkalım. Malum hafta sonu düğün var, hazırlık yapmamız lazım. Hilal anaya da haber ettim. Hep birlikte gideriz."
"Olur, müsaidim."
"Tamam o halde, bende mutfağa bakayım. Sofrayı iki kişilik ayarlasınlar."
"Mum da koydur anne." Dedi Miran gülerek.
Kadın arkasına baktı. "Hadi oradan eşek sıpası. Büyümüş de anasıyla dalga geçiyor."

Miran kahkaha atarken Lalin ona hayran hayran bakıyordu. Bir adam da hiç mi kusur olmazdı? Bunda yoktu. Kalbi de kendi de kusursuzdu.
Odasının olduğu kata çıktıklarında adam kıza yaklaştı.
"Yatağının üstünde bir elbise var." Kulağına eğildi ve sessizce "Kırmızı..." diye fısıldadı. "Bu gece onu giyer misin?"
Lalin sadece başını sallayabildi. Miran gülümseyip, karşıdaki kendi odasına geçti.

Giyindikten sonra ceketini elinde aldı ve annesinin odasına gitti. Kapıyı çalıp, içeri girdi. Annesi eski küçük bir sandığı açmış, gözleri dolu dolu içine bakıyordu.
Miran'ı gördüğünde gülümseyip, yanını işaret etti. Miran da hemen annesinin yanına oturdu.
"Sanırım özel bir gece." Dedi oğlunun gözlerinin içine bakarak.
Miran başını eğdi. "Ona evlenme teklif edeceğim. Biliyorum sırası karıştı ama, olsun. Eksik bir şey olsun istemiyorum."
"Sana değer veriyor."
"Bende ona veriyorum."
"Biliyorum. O yüzden bu gece ona bunu vermeni istiyorum." Deyip, renkli işlemeli antika bir yüzüğü ona verdi.
"Bu ne?"
"Bunu baban yıllar önce sana hamile kaldığımda özel yaptırmıştı. O yüzden bu yüzüğün anlamı önemli benim için. Bunu bu gece ona takmanı istiyorum. Tabi eğer sen de istersin."
"Çok isterim." Dedi gözlerini annesinden ayırmadan. Yüzüğü eline alıp, baktı. "Anlamı var mı?"
"Aşkın yedi rengini simgeliyor."
"Yedi rengini?"
"Hüznü, mutluluğu, kavuşmayı, sabretmeyi, saflığı, sevgiyi ve en önemlisi sadakati."
"Teşekkür ederim anne." Deyip, kadına sarıldı.
"Ona hep sadık bir adam ol Miran. Baban bugüne kadar benim gözümden mutluluk dışında tekbir damla yaş akıtmadı. Senden tek isteğim, baban gibi bir adam olman."

"Beni siz yetiştirdiniz annecim, aksi mümkün mü?"
"Seninle gurur duyuyorum oğlum."
Adam annesinin ellerinden öpüp, yüzüğü cebine koydu ve odadan çıktı.

Lalin odaya girdiğinde yatağın üstündeki elbiseyi eline aldı. Çok güzel bir elbiseydi. Kayık yakaydı, kolları aşağı doğru şifon ve bol iniyordu. Tabi ki de uzundu. Miran'ın mini bir elbise alacağını düşünmüyordu.
Hemen bir duş aldı ve askısız kırmızı sutyenini taktı. Altına da takım iç çamaşırını geçirdi. Elbiseyi üstüne geçirdiğinde kumaş teninden adeta kaymıştı. Aynada kendine bakıp, ayakkabısını da giyip, çıktı. Kapıda onu bekleyen adam elindeki siyah kürkü kızın omuzlarına koydu.

"Çok güzel olmuşsun."
"Teşekkür ederim. Çok zevklisin."
Adam sadece gülümseyip, kıza yol verdi. Konaktan çıktıklarında, serin hava ile ürperdi.
"Üşüdün mü?"
"Hayır, birden ürperdim sadece."
Arabanın kapısını açıp, kızın binmesini bekledi. Kapıyı kapattığında korumaların hareketlendiğini fark etti. El işareti ile, durmalarını söyledi.
"Burada kalın. Gelmenize gerek yok."
"Peki ağam." Dedi adamların başındaki.

KIRMIZI GECE ❤  DOĞU SERİSİ I -FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin