H8: terug reis

0 0 0
                                    

Nou ik ben op het vliegveld ik loop nu richting de douane waar we ons net als op de heen reis ons moesten laten  checken. En dat is wat ik doe. Dit keer kan ik alleen gwn door zo'n scanner heen lopen en hoef ik niet te blijven staan met armen wijd enzo.

---------
Nou op dit moment  zit ik in zo'n hal op het vliegveld. Ik moet nog anderhalf uur wachten tot dat we weten naar welke gate we moeten, en we daadwerkelijk ook echt naar het vliegtuig kunnen lopen.

-----------

Na anderhalfuur wachten loop ik dan eindelijk naar de gate waar we moeten zijn. We moeten nu onze paspoorten geven en laten checken of ze goed zijn en we veder mogen.
Nou alles is goed dus lopen we veder. We moeten een pad volgen richting het vliegtuig daar stappen we vervolgens dan in het vliegtuig. Yeahs op naar nederland lekker naar weer van -10 geweldig......

------------

Nou na een tijdje wachten stijgen we weer op. Alles verloopt gwn soepel alleen een beetje tegenwind waardoor het vliegtuig een beetje schuin ging maar, dat was niet zo erg.

-----------

Ik zit nu sinds 11uur in vliegtuig het is nu 11:44 en we hebben turbulentie. Dus riemen vast.....

------------

12:09 we hebben weer tubelentie maarrrrrrr ik heb wel warme chocolade melk deze keer is die lekkerder dan de vorige keer in het vliegtuig. Mijn ouders en ik hadden het er over waar/wat we zouden eten vanavond.

----------

(nog lanzarote qua tijd de volgende keer iets met tijd is gwn weer Nederlandse tijd)
1:24 Weer tubelentie.

--------------

Het was heel cool we zagen net in de verte een vliegtuig vliegen das heel grappig om te zien. En toen ging hij achter ons langs/onder ons door. Was heel gaaf.

------------
En toen zaten we nog een tijdje in het vliegtuig te genieten van het uitzicht

------------En toen zaten we nog een tijdje in het vliegtuig te genieten van het uitzicht

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

--------

Nou de landing is ook goed gegaan we hadden wel heel veel tegenwind waardoor alles beetje erg wiebelde er gingen ook geen vluchten meer bij andere vliegvelden dus ik denk dat wij een van de laatse waren maar alles is goed gegaan.

------

Nu ziten we weer thuis en willen we allemaal weer terug want hier is het een stukje kouder...

Xx milena❤
Dit is dan ook het einde van mijn vakantie verhaal.❤

Mijn Vakantie Naar/in Lanzerote Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu