deel 8

42 3 0
                                    

Pov Sarah

Ik word wakker van iemand die beweegt. Ik open mijn ogen en zie Niall zachtjes opstaan. "Hey." Zeg ik. "Oh sorry heb ik je wakker gemaakt?" Vraagt hij. "Ja maar dat geeft niet hoor." Antwoord ik met een glimlach. "Gelukkig maar." Zegt hij met een zucht. Ik sta op en rek me uit. Ik loop naar de keuken en maak een ontbijt voor Niall en mij. Ik zet het op tafel en Niall gaat ook zitten na 100 keer gesmeekt te hebben om te helpen. "Thanks." Zegt hij. "Geen dank." We beginnen te eten.

-

We lopen door de stad wat kleren en spulletjes te kopen. "Wanneer ga je eigenlijk weer terug?" Vraag ik aan Niall. "Weet ik nog niet. Ik heb daar nog niet echt naar gekeken." "Je kunt ook hier blijven." Zeg ik zacht. "Echt? Wil je dat wel en kan dat wel?" Vraagt hij. "Als je tegen 's nachts rijdende metro's kan en kleine kamers kan, van mij wel." Hij krijgt een glimlach. "Dankje sweety." Zegt hij en knuffelt me. Ik ga er in mee ookal staan we midden in de stad. Even later laten we los en lopen we naar Starbucks. "Wanneer is je eerste auditie eigenlijk bij x-factor?" Vraag ik om de stilte te verbreken. "Op........9 maart. Dus over 1 weekje. Gelukkig is dat ook in Londen." Ik knik en kijk weer naar buiten. 

-

Pov Niall

Het is nu avond en Sarah en ik liggen op de bank wat tv te kijken. We hebben alles met mijn ouders al geregeld enzo dus nu woon ik echt bij Sarah. Ik ben echt zo blij. Ik krijg direct een glimlach als ik eraan denk. Sarah ligt tegen me aan en ik speel wat met haar haar. We kijken x-factor en ik ben eerlijk gezegd wel een beetje bang voor Simon Cowel. Wat nou als ik opeens niet kan zingen? Of als er iets fout gaat die dag? Niet aan denken Niall. Opeens beweegd Sarah niet zo veel meer en als ik naar haar ogen kijk zie ik dat ze dicht zijn. Ik til haar voorzichtig op in bruidshouding en breng haar naar haar kamer. Ze zij dat ze de grootste kamer had dus loop ik naar de grootste kamer. Ik leg haar in bed en ze heeft haar pyjama al aan. Ik leg de deken over haar heen en druk een kusje op haar voorhoofd. Ik loop naar beneden en doe de tv uit. Ik ga zelf ook op de bank liggen en val al snel in slaap.

De nieuwe jongen (Niall Horan fanfictie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu