Te-am visat

5 1 0
                                    


Te-am visat, iubire. Dorinţa de tine a început să mă bântuie şi-n somn. Doamne, cât de frumos a fost. Şi acum încă-mi simt corpul tremurând, mai ales acel loc mic şi sensibil dintre coapse ce pulsează la fel de rapid ca bătăile inimii mele. E a nu ştiu câta oară când închid ochii şi rulez pe pleoape filmul visului plin de dorinţă.

E vară. Luna trona regeşte pe cerul senin pătat de stele, luminând slab cele două siluete ce păşeau alene pe mica alee. Siluetele noastre, iubire. Printre zâmbete şi tachinări cu subînţeles ne atingem subtil. Fizic, dragul meu, sufletele noastre deja s-au îmbrăţişat, iar minţile s-au unit. Cotim la dreapta şi ne îndreptăm spre uşa mâncată de rugină a blocului. O deschizi şi mă laşi pe mine să intru, ce gentelman. Inima începe să-şi accelereze bătăile când mă iei de mână în timp ce urcăm scările. Alung mirosul închis al scării de bloc apropiindu-mă de tine şi inhalând parfumu-ți bărbătesc de mosc şi liliac ce mă ameţeşte. Etajul trei, deschizi uşa cu o singură răsucire a cheii şi mă laşi din nou pe mine să intru prima. Încep să te ador, nu e de bine, însã mi-e imposibil să mă lupt cu tine. Raţiunea nu are putere în faţa farmecului tău irezistibil.
Mă conduci spre bucătărie unde torni două pahare de vin roşu, mergând apoi în balcon. Aşezi pe pervaz paharele, lânga scrumiera plină de chiştoace. Mişcările tale pur şi simplu mă fascinează, iar cămaşa asta roz de pe tine se mulează perfect, însă tot ce doresc e să o rup de pe tine. Alung gândul păcătos ce-mi înfierbântă sângele în vene c-o gură de vin, aprinzând apoi o ţigară. Însă nici bine nu mă dezmeticesc că-mi zâmbeşti şi-mi simt mâinile tremurând. Ne intersectăm privirile, greşită mișcare, rămân hipnotizată. Văd în ei galaxii şi mă pierd. Răsuflarea devine tot mai greoaie, te simt cum te apropii uşor precum o viperă şi mă blestem că tot ceea ce vreau e s-o mai repede, buzele-mi ard şi trupul mi-e cuprins de spasme. Ai grijă ce-ți dorești că s-ar putea îndeplini. Ce bine s-a potrivit zicala asta. M-am trezit din hipnoză în braţele tale puternice în care mă potrivesc perfect şi mulţumesc lui Dumnezeu că-mi susții greutatea. Sărutul pasional şi sălbatic în care m-ai tras mi-a transformat picioarele în gelatină. Simt inima cum vrea să-mi iasă din piept şi aerul nu-mi mai ajunge, dar nici nu-l vreau. Te vreau pe tine. Mă las copleşită de tine şi gustul tău de mentă amestecat cu tutun. Vreau mai mult şi mai mult şi mai mult din tine pe mine, lângă mine, sub mine, în mine.
Mă prinzi de coapse şi mă ridici fără a întrerupe sărutul de care am mai multă nevoie decât de oxigen. Îmi încolăcesc picioarele în jurul taliei tale şi-ncep să-ţi deschei nasturii cămăşii pe care cu câteva minute în urmă îmi imaginam c-o rup de pe tine. Nu reuşesc, aşa că renunţ la blândeţe acaparată fiind de nerăbdare şi-o rup. Aud cum sar nasturii peste tot, însă nu-mi pasă, foamea de tine este de nesuportat, te vreau acum! 
Nu ştiu când şi cum, dar mă găsesc întinsă pe pat cu tine deasupra mea sarutandu-mă în continuare. Îţi simp pielea fină şi muşchii spatelui încercându-se sub atingerile mele. Îţi simt mădularul întărit frecandu-se de miezul înfierbântat dintre coasele-mi ce ma dor la cât le-am strâns în jurul tau, să te simt mai aproape, mai tare. Mă înnebuneşti!  Nu mai rezist. Îmi înfing unghiile in soldurile tale şi te imping pe -o parte, ajungând eu deasupra. Atât. Al meu!  Încep sa te sărut, sa te dezmierd. La ureche, pe gât. Îţi simt răsuflarea caldă si întretăiată. Cobor uşor, sărutând si muşcând usor fiecare parte a pieptului, a abdomenului, în jos şi tot mai jos, până la umflatura din pantalonii mult prea strâmti. Desfac nasturii, apoi fermoarul şi-i trag jos, cu tot cu boxerii de-un verde deschis.
Te privesc. Îţi citesc in ochii tulburati dorinţa arzânda ce ma mistuie si pe mine, ma jupoaie de vie. Imi dau hainele jos, lent, fără a pierde contactul vizual. Ma dezbraci din priviri asa cum mi-ai dezbrăcat mintea prin vorbe si sufletul prin fapte. Sunt goală, iubitule. Psihic, sufleteşte si fizic. Sunt a ta.
Iti zâmbesc sardonic si ma apropii lent, caa o felină. Simţi cum respiraţia-mi fierbinte se izbeste de erecţia proeminenta. Iti arunc un ultim suras, indreptandu mi apoi atenţia spre ceea ce stiu ca te va duce spre apogeul plăcerii. Corpul ti se incordeaza si ti dai capul pe spate, scoţând un geamăt înfundat cand imi simti limba umedă şi fierbine pe mădularul tau. Il iau in gura, continuând sa te privesc cu satisfacţie vazand şi simţind plăcerea din tine. Il sug lent, frecând usor sus-jos cu mana si jucandu ma din cand in când cu acea mica crapatura din varf care te face sa te îndoi. Apoi din ce in ce mai rapid printre gemetele-ti guturale ce ma excita si ma fac sa ma ud doar la auzul lor. Imi prinzi claia de par în mâna si ma tragi spre buzele-ti rozalii intr-un sărut de foc. Ma nvarti si ajungi deaspura, penetrandu-ma brusc si rapid, simţind un val de explozii înăuntrul meu printre gemetele ce mi ies incontrolabil. Imi ataci iarăşi cu sălbăticie buzele, in timp ce ma penetrezi tot mai rapid si adânc. Te simt!  In sfarsit esti al meu.
Printre asternuturi albe, sărutări flămânzi, atingeri fine si gemete de placere, ma-ntorci pe o parte, pe la spate, pe deasupra, pe dedesupt, din picoare, la perete. Mişcări de dute vino te mai rapide, mai adânci. Gemete tot mai dese si tari. Respiraţii greoaie şi corpuri pline de sudoarea. Mai mult, mai mult, mai tare, mai tare, mai rapid, mai rapid, atingem punctul culminant in strigăte şi guri mari de aer, prin saruturi si îmbrăţişati.
Te simt.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 01, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Petale de poveşti Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum