Louis Pov.
Harry en ik lopen het lokaal binnen.
Ik wil mijn hand lostrekken, maar Harry houd me tegen.
'Het komt goed, Lou. We blijven onszelf weet je nog?'
Zegt Harry. Ik knik zenuwachtig.
Als we naar onze plek lopen voel ik alle ogen op mij gericht.Zayn, Liam en Niall zitten achterin zoals altijd en zijn gefocused op elkaar.
Als ik naar de reacties kijk van de andere leerlingen ben ik best verbaasd.
De meeste mensen glimlachen naar ons. Harry knijpt in mijn hand zodat ik hem aankijk.
Hij glimlacht heel lief naar me. Als we op onze plek gaan zitten kijkt Harry me aan.
'Zie je, Lou. De meeste mensen vinden het juist leuk om ons samen te zien.'
Glimlacht Harry. Ik draai me om, zodat ik de reacties kan zien van Zayn, Liam en Niall.
Liam en Niall kijken ons glimlachend aan. Als ik naar Zayn's reactie kijk vertrekt mijn gezicht.
Hij kijkt boos en walgelijk naar mij. Als Zayn naar Liam en Niall kijkt zwaait hij met zijn hand voor hun gezicht. Ik zie Zayn boos tegen Niall en Liam praten. Liam en Niall kijken heel verdrietig en schamend naar beneden. Ik heb het echt met ze te doen. Ze hebben eigenlijk hetzelfde probleem als ik. Ze durven nog niet voor de rest van de wereld uit de kast te komen.
Nu ik weet dat Liam en Niall ook gay zijn ben ik best wel opgelucht. Waarschijnlijk hebben ze ook een relatie of zijn ze in ieder geval op elkaar verliefd. Dat kan je nu wel zien.Waarschijnlijk weet Zayn nog niks van het feit dat Liam en Niall ook gay zijn.
Als Zayn nogsteeds boos tegen Liam en Niall zit te schreeuwen, staan Niall en Liam op.
Ze lopen onze richting op en ze gaan op de vrije plekken, achter ons zitten.'Hi, guys!' Begroet Liam ons.
Harry en ik kijken elkaar aan en glimlachen.
'Hi, Liam en Niall.' glimlach ik.'Problemen met Zayn?' vraagt Harry.
Liam en Niall kijken elkaar aan.'Eehm.. J-Ja, soort van..' stottert Niall.
'Waarom gaan jullie hier zitten?' Vraag ik. Het is raar om nu tegen hun normaal te praten als ze je eerst helemaal in elkaar geslagen hebben. Als ik er pas goed over na denk hebben ze niet veel met me gedaan. Ze hielden me alleen vast, zodat Zayn me goed kan slaan. Liam heeft ook gemene dingen tegen me gezegd. Van Niall weet ik dat hij het niet meent. Dat heeft hij zelf nog tegen me gezegd. Ik kon hem ook niet geloven, maar ik weet van Niall dat hij niet snel liegt.
Ik accepteer Niall. Ik vind hem aardig. Ik begrijp dat hij alleen maar mee wilt doen, zodat hij niet wordt gepest door Zayn. Als ik in Niall's schoenen stond dan zou ik hetzelfde hebben gedaan.
Nu ik weet dat Liam en Niall ook gay zijn, lucht het m'n hart een beetje op. Ze weten dan hoe ik me voel als ik word uitgescholden door Zayn. Ze weten hoe de pijn is.
'Zayn accepteert ons niet..' Zucht Liam. Harry en ik kijken elkaar weer aan.
'Wat accepteert hij niet?' Vraag ik voor de zekerheid. Ze weten natuurlijk niet dat Harry en ik weten dat ze op jongens vallen.
'W-We euhmm.. We z-zijn ga-'
'Hallo dames en heren! We gaan de les beginnen!' Schreeuwt mevrouw Huisman.
Harry en ik draaien ons om zodat we naar mevrouw Huisman kunnen kijken.De les is bezig en we praten over het rooster. Het boeit me geen ene fuck en let daarom ook niet op. Ook Harry let niet op. Hij legt voorzichtig zijn hand op mijn bovenbeen. Hij streelt er langzaam overheen en gaat steeds een stukje omhoog.
'H-Hazz..' Fluister ik.
'Shh.. Baby..' Fluistert Harry terug.
Als hij nog hoger gaat, gaat zijn vinger over mijn geslachtsdeel. Ik kreun zachtjes.Ik kijk even om me heen of iemand het heeft gehoord.
Harry grinnikt zachtjes.
'LouBoo is opgewonden..' Grinnikt Harry zachtjes.
'Hazz, we zitten vooraan..' Fluister ik.
'Dat weet ik, dat maakt het leuker..' Fluistert Harry terug.
Harry knijpt zachtjes in mijn geslachtsdeel. Ik begin weer te kreunen en sta snel op.'M-Mevrouw Huisman, kan ik even naar het toilet?' Vraag ik haastig.
Harry grinnikt zachtjes en kijkt me aan.'Ja, tuurlijk. Kom wel snel terug.' Zei mevrouw Huisman.
Ik kijk Harry nog snel aan en loop snel de klas uit.
Ik sprint naar de toiletten, zodat niemand kan zien dat ik opgewonden ben.Als ik in het toilet kom ren ik snel naar de spiegels om te kijken of het zichtbaar was.
Ineens voel ik twee handen op mijn billen. Ik schrik en draai me om.
Als ik Harry voor me zie kijk ik hem boos aan.
'Waarom deed je dat? Midden in de klas?!' Schreeuw ik naar hem.
Harry leunt naar voren en geeft me natte kusjes in mijn nek.'Ik heb zin in je..' Fluistert Harry in mijn nek.
Hij geeft er nog een paar kusjes en als hij mijn sweetspot heeft gevonden zuigt hij er op.
Ik kreun zachtjes, maar druk hem daarna snel weg.'We zijn op school, Harry.'
'Mhmm.. I don't care, babyboy..' Kreunt Harry.
Harry trekt terug en kijkt me aan in mijn ogen.'Ik hou van je, Lou..'
'Ik ook van jou, maar we kunnen dit echt niet op school doen.' Zeg ik.
'Baby, ik wil je gewoon..' mompelt Harry tegen mijn lippen aan.
Niet lang daarna drukt hij zijn lippen op die van mij. Hij likt over mijn onderlip om toestemming te vragen. Ik geef hem toestemming en we raken in een ruige tongzoen.Hij tilt me op en drukt me tegen de muur aan. Mijn rug klapt tegen de muur.
'Sorry, baby.. Deed het pijn?' Vraagt Harry hijgend.
Ik schud snel mijn hoofd en druk mijn lippen tegen zijn lippen aan.We beginnen weer te zoenen. Harry laat langzaam zijn hand naar mijn billen glijden en knijpt er zachtjes in. Een kreun verlaat mijn mond. Zijn andere hand glijd naar voren en streelt mijn lengte. Ik begin weer te kreunen. Langzaam doet hij met 1 hand mijn gulp open.
'Wat gebeurt hier?!'
Oehh.. Beetje smut ;)
Eerste keer voor mij, haha! Hopelijk is het een beetje gelukt. Laat me weten wat je ervan vind. Bij 10 stemmen komt er vandaag nog een upload.
Hou van julliex A
JE LEEST
It's Complicated. Larry Stylinson❤
Fanfiction{COMPLETED} Momenten kunnen moeilijk zijn. Dat weet Louis Tomlinson als de beste. Hij maakt lastige momenten mee en hij ziet geen toekomst meer voor zijn ogen. Is Harry sterk genoeg om Louis te helpen? Is er nog een toekomst voor Louis of besluit hi...