♔ 10. Bölüm ► Kurabiye'm✔

14.1K 275 52
                                    


16.03.2021 Tarihinde Düzenlenmiştir . 


İyi okumalar . Yorum Yapın Artıkk !!!


Bir insanın canına almak , söylenişi o kadar kolay ki ama ya yapması . Gözünü kırpmadan , masum ya da değil , birini öldürmek bu kadar kolay mı ?

Gece Yüzsüzlük yapıp her an gelme ihtimalini sayaraktan pencereyi ve odamın kapıkısını kilitleyerek uyumuştum . Tüm gece onu , eline silahı ve beni öldürdüğünü görmüştüm .lanet adam artık benim kabusum olmuştu . 

Buradan uzaklaşmam lazımdı . En azından birkaç saatliğine . Kafamı dağıtmam lazımdı ama geçen ki yöntemle değil . Bu sefer onun yanına gitmem lazımdı . O bana iyi geliyordu . Her ne kadar da konuşmasa da . Üstümü giyinip hemen yolla çıktım 

Kocaman beyaz  , ahşaptan yapılma villanın  kapısını çaldığımda görevli  kapıyı açtı .  Selam verip hızla içeri girip Doktorun yanına gittim . Odasını önündeydi .

 " Merhaba " diye sordum Doktor Emrs yavaşça gülümseyerek karşılık verdi .

" Nasıl ? "

" Artık kendine ve ya çevresine zarar vermiyor . Kendi kendine konuşma  geleneği de bitti . Ama hayla resimleri görünce çığlık atıp ağlıyor . " dedi . Onu kafamla onaylıyarak içeri girdim .

Yine balkonundaki salıncağına oturmuş etrafı izliyordu . Rüzgar sarımsı saçlarını uçuştururken bu  onun hoşuna gidiyordu . Aslında ikimizin de gidiyordu . Ama  o zevki onun yanında iken alamıyordum . Alamamıştım .

Balkona çıkıp üç kişilik salıncağın diğer tarafına oturdum .Mis gibi papatya kokan  saçlarına küçük bir öpücük bıraktım . yanaklarında küçük bir oyuntu oluşunca içim , küçüklüğümdeki gibi kıpır kıpır olmuştu .

" Kurabiyem "  diyerek kollarımı ona doladım . Oda bana karşılık verip saçlarıma minik bir öpücük kondurdu .

" Küçüğüm"  dedi . 

 En azından bunu unutmamıştı .

"Seni özemişim Kurabiyem "diye kollarımı ona doladım. oda ince ,  bir o kadar narin kollarını bana doladı . o okadar güzeldi ki .

"Gerginsin Katy ne oldu ?" diye sordu . Ondan başka adımı kısaltan yoktu . Zaten buna da izin vermiyordum .  Hem o hemen nasıl anlamıştı bilmiyordum , hiçbir zamanda çözemicektim .

Derin bir nefes alıp başımdan geçen her şeyi en başından itiaren anlatmıştım . Buna dün geceki iğrenç olay  da dahil . beni anlayışla dinledi . 

" peki dün geceki olayın nedenini biliyor musun" 

" Hayır ayrıca bir insanı neden öldürdüğünü bilmek istiyeceğim son şey "

" Ön yargılı olma Katy , belki gerçekten de bir nedeni vardır . Hem yoksa bile onu dinle ve o zaman karar ver "

" İylik meleği olmadığına eminmisin ? Herkes senin kadar iyi değil meleğim "

" Biliyorum "  diyerek Kafasını salladı . Kafamı omuzundan çekip ona baktım . O , o adar güzeldi ki bakmaya bile kıyamıyordum . 

" Uyuyalı mı ? " diye sordum. Akşam olmak üzereydi ve benim uykum şimdiden gelmişti . Kafasını olumlu anlamda salladı . Salıncaktan yavaşça kalkarak içeri , yatak odasına geçtik . Kahverengi battaniyeyi kaldırıp içine girmesine yardı ettim . Altımdaki taytan kurtulup üstüme onun bir T-shirtini giydim . Yatağa gidip yanına yattım .

"İyi Geceler Katherine " diye fısıldadı saçlarıma doğru 

" İyi Geceler Abaddon" diyerek sıkıca ona sarıldım .  O muhteçe papatya kokusuyla uykuya dalmaya çalıştım . Kabussuz bir uyku .



-_-_-_-_-_-_-



" Abaddon kim ?"  Bu soruya fikir  yürütebilecek var mı  ?

Kısa bir bölümdü biliyorum , geçiş bölümü olarak düşünün . sadece bu olayın olması gerekiyordu .Devamını yazamadım 

Vote & Yorumlarınızı Bekliyorum . En uzun yorumu yapan diğer bölümde İtirafı alır :)))

The Rule ♱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin