✖Sprıng Breakers✖ 9 Bloody Mary

471 40 3
                                    

   Merhaba , İyi Okumalar , 

 

"Sana inanmıyorum Darcy " diye sızlandı Harry . Gene başladık , ben bu çocuğu daha demin susturmamışmıydım  ?

" Abartma Harry ve artık yeter , şu arabayı hızlı sür uyanacak şimdi dağ ayısı . " dedim bıkkın bir sesle .

" Nasıl abartma Darcy . Zayn'e uyku ilacı verdiğinin farkındasın dimi ?" dedi dek kasını kaldırarak. Evet verdim ne olmuş yani . Uçata yaşanan ön sex şeysinden sonra Zayn sinirle kulaklığını takıp uyumuştu . Uyanınca Bizimkilerden su istedi . Harry ona su götürürken ise içine uyku hapı attım . Uçaktan inmiştik ama Zayn hala uyuyordu ve benim bittiğinin farkına  varmıyacaktı , Harry ise beni yanlız yollaması , nerey gidiceğimi bilicekmiş beyfendi . Aslında işime geldi de denebilirdi .

" Eğer susmazsan bu işin senin pilanın olduğunu söylerim , nasıl olsa suyu sen verdim Harry ." dedim sırıtarak .

'' Tamam tamam sustum , pe bu adres kimin ''

" Çok yakın bir arkadaşımın "

" Şu senle birlikte ortaya çıkan kısmı ? Sarışın olan , "

" Evet ,  Allison "

" O Şerefsiz yok dimi ? "

" Bilmiyorum Harry , ben sadece cvcivimi özledim , şimdi Sus ve beni ona götür " dedim . Birkaç küfür ettikten sonra yolla olan bakışmasına geri döndü ..

-_-_-_-_-_-

Kafamı eğere Kırmızı başlıklı kızın biblosundan kaçtım  

" Allison şunları atmayı kesermisin , bilerek mi yaptım sanki ? " dedim cırlayarak . 

" Bir şekilde bana haber verebilirdin Darcy " diye bağırıp Kurt olan küçük bibloyu  attı , sıyırıp duvara çarpıp düşütü , Kırımamıştı , iyi malış demek ki .

" Ya başımda zabani gibi dikildiler diyoru kızı , sana nasıl haber verebilirim ." dedim cırlayarak . Bu sefer Pamuk Prensesli  mini bibloyu kafama attı , 

" Ne oluyor lan , Bune böyle Masallardaki  tüm karakterlerin  bibloları var , biz bunları ne zaman aldık  ?" dedim tek kaşımı kaldırarak .

" Gel bitanesini kafanda kıriyim anlarsın ne zaman aldığımızı " dedi ve Uykucu Cüceyi kafama atmaya çalıştı . Acaba Cüceler bitince ne atıcak çok merak ediyorum . 

" Yok ya ben böyle iyiyim ." dedim sırıtarak . Tüm cüceleri avuçlayarak bana doğru fırlattı , Kaçmaya çalışarak tuhaf hareketler yapsamda 2 tanesni vucuduma isabet ettirmişti . 

" Yeter Artık Allison , Atma . Bir yerlerimi deleceksin ya . Özür dilerim tamam mı ? " dedim ellerimi havaya kaldırarak . Sol kolum acıyordu ,  Lanet Gİrsin ya . 

" Eğer bir daha bana haber vermeden ortadan kaybolursan Darcy , Dean'in Pompalı tüfeğini alır , musait bir yerinde patlatırım " dedi , tek parmağını bana doğru sallayarak .

" Tamam anlaştık , şimdi  " kollarımı iki yana açıp " Seni çok özledim " diye cırladım . Oda hızlı adımlarla koşarak bana gelip beni sıkıca kucakladı . 

" Bende seni özledim" diye mırıldandı.  Tam o sırada salonun kapısı öküz gibi açıldı .

" Alisson hemen Silahları hazı- Darcy ! " 

" Dean" dedim sevinçle ve koşarak boynuna atladım . Çilek ve Portakal karışımı turta kokusunu özlemiştim . Anlaşılan Sammy'e zorla turta yaptırmıştı , Ahh ondan yemek için nelerimi vermezdim lakin Dean hepsini çoktan yemiştir . 

BadBoy's Life ☠ {Tamamen Değiştirilip Düzenleniyor}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin